2009-11-26
W ramach hipnotyzującej kampanii reklamowej Netia udostępniła gadżety internetowe do pobrania – wygaszacze ekranu oraz aplikację do tworzenia własnych,
hipnotyzujących filmików.
Są dostępne na http://www.hipnoza.netia.pl/.
@@@reklama@@@
Kampania interaktywna jest częścią szeroko zakrojonej kampanii reklamowej Netii,
której głównym bohaterem jest hipnotyzer – Tomasz Kot.
Pierwsza część kampanii ruszyła 1 października br.,
druga – w której Tomasz Kot prezentuje,
jak działa hipnoza – 2 listopada br.
W ramach oferty „Hipnotyzująca promocja”,
wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci - wybierając kontrakt na okres 24 miesięcy - przez pierwsze 6 miesięcy za internet zapłacą tylko 1 zł miesięcznie,
a za pakiet internet+telefon 2 zł miesięcznie.
Po tym okresie wysokość miesięcznego abonamentu wyniesie tyle,
ile we wcześniejszych promocjach.
W efekcie,
średni abonament za Szybki Internet Netii o prędkości 1 Mb/s,
przy zakupie w pakiecie z telefonem,
wyniesie zaledwie 37 zł.
Zaś średni miesięczny abonament za łącze o szybkości 8 Mb/s to tylko 59,50 zł.
Promocja dostępna jest we wszystkich technologiach,
w których usługi świadczy Netia.
Gamę usług można wciąż poszerzyć o Mobilny Internet,
na warunkach dotychczasowej promocji.
źródło: Netia
@@@zbvt@@@
|