News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Magiczny świat smartfonów dostępny dla wszystkich dzięki współpracy T-Mobile i Angry Birds

Jutro startuje nowa kampania reklamowa T-Mobile, która wykorzystuje ogromną popularność na świecie gry numer jeden na smartfony – Angry Birds. W spotach reklamowych przygotowanych dla tej kampanii zostały wykorzystane motywy z wielkiego wydarzenia jakie T-Mobile przygotował w jednym z głównych miast Europy, Barcelonie.

@@@reklama@@@

To właśnie tam 11 maja 2011 roku zwykli przechodnie mogli przenieść znane im wcześniej ze smartfonów postaci do realnego świata. Tylko tego dnia każdy mógł jednym ruchem palca na ekranie smartfonu aktywować gigantyczną katapultę i zagrać w Angry Birds na żywo. Film pokazujący emocje, jakie towarzyszyły tym zmaganiom, bije kolejne rekordy popularności na You Tube; do dzisiaj został wyświetlony ponad 7,7 miliona razy na całym świecie.

Kampania przygotowana przez T-Mobile w Polsce ma na celu popularyzację magicznego świata smartfonów. To one oraz nowe atrakcyjne taryfy będą obok Angry Birds głównymi bohaterami reklam. Dzięki nowej ofercie T-Mobile każdy będzie mógł sprawdzić swoje siły w starciu ze świniami na smartfonie za złotówkę.

Kampania popularyzująca smartfony za złotówkę oprócz szeroko rozumianych mediów takich jak prasa, radio, telewizja oraz social media obejmie również działania ambientowe. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Deutsche Telekom oraz Rovio, producent gry, są zadowolone ze współpracy nad projektem promującym ich przesłanie wśród nowej publiczności poprzez zaangażowanie jej w organizację wyjątkowych pokazów na żywo. Od samego początku w 2009 roku światowy hit Angry Birds stał się nowym wyznacznikiem udanej aplikacji dla smartfonów oraz gry mobilnej. Jej pozycja stale zyskiwała w rankingach konsumenckich zarówno dla aplikacji płatnych jak i bezpłatnych osiągając liczbę ponad 10 milionów sprzedanych sztuk w Listopadzie 2010 roku. Ludzie na całym świecie każdego dnia spędzają na graniu w Angry Birds w sumie 200 milionów minut, co przekłada się na 16 lat dla każdej mijającej godziny.

źródło: T-Mobile

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112