News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Frost & Sullivan: Polska i Węgry liderami w stosowaniu rozwiązań ujednoliconej komunikacji w Europie Środkowej i Wschodniej


Telekomunikacja to jeden z naszybciej rozwijających się sektorów w regionie Europy Środkowej i Wschodniej (CEE – Central and Eastern Europe). To także jedna z branż, które przyciągnęły największą liczbę bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Dla zapewnienia zachodnioeuropejskich standardów oraz zaspokojenia oczekiwań lokalnych klientów biznesowych, konieczne jest wprowadzenie usług na światowym poziomie oraz wysokiej jakości produktów telekomunikacyjnych.

@@@reklama@@@

Ujednolicona komunikacja (UC – unified communications), która oferuje lepszą wydajność i sprawniejszą obsługę klienta, choć jeszcze niezbyt szeroko rozpowszechniona, zyskuje w regionie CEE coraz większą popularność. Polska i Węgry, dwa największe rynki w regionie, nie licząc Rosji, są liderami w dziedzinie stosowania rozwiązań UC.

„Członkostwo w Unii Europejskiej pozwoliło na stopniowe otwarcie gospodarek krajów CEE, zwiększając konkurencję pomiędzy lokalnymi przedsiębiorstwami a firmami zagranicznymi” – mówi Dorota Oviedo, analityk rynku ICT z warszawskiego oddziału Frost & Sullivan. „Presja konkurencyjna oraz wciąż rosnąca liczba pracowników z mobilnym i wielozadaniowym podejściem do pracy, zmuszają lokalne firmy do poszukiwania nowych sposobów ograniczania kosztów i zwiększania produktywności.”
Możliwość efektywnego komunikowania się z osobami wewnątrz i na zewnątrz organizacji stała się nieodzowna w procesie budowania przewagi konkurencyjnej. Narzędzia ujednoliconej komunikacji pozwalają na współpracę pomiędzy pracownikami w czasie rzeczywistym, a dostępność „zawsze i wszędzie” umożliwia przedsiębiorstwom dostarczanie najlepszych usług w najkrótszym czasie.

„Firmy międzynarodowe, posiadające biura w regionie Europy Środkowo-Wschodniej były pierwszymi podmiotami, które stosowały rozwiązania ujednoliconej komunikacji w celu rozszerzenia i ujednolicenia systemów komunikacji w obrębie całej firmy” – dodaje Oviedo. „Niemniej jednak, w tej grupie znajdują się także pionierzy lokalni – zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i firmy średniej wielkości.” Również organizacje administracji publicznej wykazały duże zainteresowanie rozwiązaniami ujednoliconej komunikacji, szczególnie że poszukują one sposobów unowocześnienia swojej infrastruktury ICT, przy wykorzystywaniu funduszy pochodzących z Unii Europejskiej.

Dobrym przykładem w Polsce jest Urząd Miasta Bydgoszczy, gdzie wdrożenie rozwiązań ujednoliconej komunikacji zaowocowało powstaniem wielu usprawnień organizacyjnych. Najważniejszymi są zapewnienie dostępności informacji „zawsze i wszędzie” oraz komunikacja w bezpiecznym środowisku, zapewniającym ciągłość procesów biznesowych na wypadek sytuacji kryzysowych. Kolejną zaletą jest elastyczność związana z mobilnością pracy, dzięki czemu pracownicy mogą wykonywać swoje obowiązki poza biurem. Zwiększenie produktywności codziennej pracy Urzędu Miasta przekłada się również na lepsze zarządzanie i wykorzystanie funduszy z Unii Europejskiej, co jest jednym z lokalnych priorytetów.

„Dodatkowo, inwestorzy mają teraz łatwiejszy dostęp do właściwych urzędników administracji publicznej, co pozwala skrócić procedury i przyspieszyć proces podejmowania decyzji” – mówi Dorota Oviedo.
Region Europy Środkowo-Wschodniej oferuje dostawcom rozwiązań ujednoliconej komunikacji istotny potencjał rynkowy. Jednakże dotychczas udało się wdrożyć niewiele całościowych projektów związanych z UC. Obecna sytuacja ekonomiczna silnie wpłynęła na lokalne plany inwestycyjne, a wiele firm wschodnioeuropejskich postanowiło odłożyć w czasie realizację swoich planów wdrożeniowych.

Wielu dostawców usług, z którymi rozmawiał Frost & Sullivan, przedstawiało głównie przykłady przeprowadzonych niedawno udanych wdrożeń zaawansowanych centrów kontaktowych, niewiele zaś było przykładów rzeczywistej implementacji rozwiązań UC obejmujących całe firmy.

Rynek centrów kontaktowych w regionie stale się rozrasta, wiele inwestycji prowadzonych jest od podstaw. „Usprawnienie obsługi klienta, w połączeniu z innymi korzyściami osiągniętymi przez pionierów w dziedzinie uruchamiania centrów kontaktowych, prawdopodobnie w nadchodzących latach będą stanowić impuls do szerszego wdrożenia rozwiązań UC w środowisku biznesowym” – podsumowuje Oviedo.

źródło: Frost & Sullivan

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112