Contact Center wprowadziło do oferty kompleksowe rozwiązania w zakresie komunikacji mobilnej,
które służą budowaniu lojalności i wspieraniu sprzedaży.
@@@reklama@@@
„Dzięki nowym rozwiązaniom Contact Center może zapewnić swoim klientom bezpośredni kontakt z odbiorcą końcowym w dogodnej dla niego chwili.
Ponadto narzędzia mobilne gwarantują personalizowanie przekazu,
komunikację niezależną od miejsca i czasu oraz pomiar rezultatów” – mówi Zbigniew Biały,
prezes zarządu Contact Center sp.
z o.o.
Usługi mobilne umożliwiają różnorodne formy dotarcia do klientów końcowych.
Są wśród nich: konkursy,
loterie,
m-kupony,
elementy promujące sprzedaż,
budujące świadomość i lojalność klientów.
Wykorzystując narzędzia mobilne firmy mogą pozyskiwać nowych klientów poprzez zwiększenie efektywności dotarcia i budowanie lojalności,
a także generować dodatkowe przychody i wzmacniać swój wizerunek.
Poza standardowymi usługami marketingu mobilnego Contact Center oferuje nowości,
takie jak SMS MT – subskrypcje SMS obciążające opłatą odbiorcę oraz WAP Premium - dokonywanie płatności za pośrednictwem strony WAP.
źródło: Contact Center
@@@dt@@@
|