Samsung Electronics,
lider rynku rozwiązań mobilnych,
ogłosił wprowadzenie platformy bada 2.0 dla smartfonów.
Ulepszona wersja systemu operacyjnego bada obsługuje teraz standard Near Field Communication (NFC),
aplikacje sieciowe wykorzystujące HTML 5 i WAC,
multitasking,
skalowalny interfejs użytkownika,
a także funkcje rozpoznawania mowy.
@@@reklama@@@
Samsung poprawił wygodę użytkowania systemu bada dzięki personalizowanemu ekranowi blokady,
zarządzaniu układem ekranu oraz dźwiękowi 3D.
Od momentu swojej oficjalnej premiery system bada ciągle ewoluował,
by uprzyjemnić użytkownikom korzystanie z urządzeń oraz by umożliwić projektantom oprogramowania tworzenie bogatych w funkcje aplikacji.
Dzięki powyższym ulepszeniom nowa platforma jest teraz w stanie dorównać innym popularnym systemom instalowanym w smartfonach.
- Niezmiernie cieszy nas sukces oryginalnej platformy bada,
która wystartowała podczas zeszłorocznego kongresu MWC.
Wykorzystaliśmy ją jako bazę do opracowania bada 2.0,
tworząc tym samym wszechstronną i rozbudowaną platformę,
która kontynuować będzie sukces swojej poprzedniczki – powiedział JK Shin,
Prezes i Dyrektor Działu Mobile Communications Samsung Electronics.
Stworzyliśmy i umocniliśmy również ekosystem otaczający system bada 2.0,
by zapewnić,
że projektanci oprogramowania będą mogli tworzyć aplikacje,
których potrzebują i pragną nasi klienci.
Platforma bada 2.0 wyposażona jest również w nowy i ulepszony pakiet narzędzi programistycznych (Software Development Kit – SDK),
umożliwiający deweloperom tworzenie aplikacji na różnych systemach operacyjnych dla komputerów.
SDK zawiera również dodatkowe funkcje,
takie jak zaawansowaną analizę kodu oraz szybszy symulator,
co daje projektantom lepszy wgląd w działanie ich aplikacji.
Dzień Projektanta z systemem bada
Platforma bada 2.0 ujawniona została podczas Dnia Projektanta (bada Developer Day),
w którym uczestniczyło ponad 200 projektantów aplikacji z całego świata.
Dzień Projektanta zorganizowany został w ramach konferencji ADC (Application Developer Conference – Konferencja Projektantów Aplikacji) odbywającej się w trakcie App Planet,
wydarzenia specjalnego,
które miało miejsce podczas Mobile World Congress w Barcelonie.
Samsung prowadził Dzień Projektanta z systemem bada w ponad 40 krajach,
regularnie zyskując zainteresowanie projektantów aplikacji dla systemu bada.
Dzień Projektanta z systemem bada,
który odbył się podczas Mobile World Congress (MWC),
miał miejsce w rocznicę startu pierwszego telefonu opartego na platformie bada – Samsung Wave (GT-8500) – i jednocześnie umożliwił dokonanie analizy wyników za zeszły rok.
Projektanci dowiedzieli się,
w jaki sposób Samsung Apps (sklep z aplikacjami Samsunga) rozwijał się wraz z sukcesem serii Wave.
Łączna liczba pobrań aplikacji na całym świecie ma niedługo przekroczyć 80 milionów,
co jest dowodem na rosnącą popularność aplikacji bada wśród użytkowników smartfonów.
Deweloperom przedstawiono ideologię i strategię związaną z platformą bada 2.0.
Program wsparcia dla projektantów bada został omówiony w kontekście dążeń firmy Samsung do stworzenia w oparciu o system bada idealnego ekosystemu dla telefonów komórkowych,
przedstawiono też różne usługi wsparcia technicznego demonstrujące zaangażowanie Samsung we współpracę z projektantami aplikacji dla platformy bada.
Samsung Electronics na bieżąco rozszerza swoje programy wsparcia i powiększa liczbę partnerów,
z którymi współpracuje,
aby większa liczba projektantów mogła doświadczyć prawdziwych korzyści,
jakie niesie z sobą bada.
Dzień Projektanta zademonstrował to przy pomocy sesji „Błękitny ocean w bada”,
podczas której omówiono szereg popularnych aplikacji.
Przedstawiono również programy „Com2uS” i „Zkatter”,
które otrzymały pozytywne recenzje i były często pobierane ze sklepu Samsung Apps; w trakcie sesji zachęcano projektantów do kontynuowania pracy i przedstawiono im dodatkowy know-how.
O Samsung Media Solutions Center (MSC)
Założone w czerwcu 2008 r.
Media Solutions Center (MSC) zajmuje się dostarczaniem treści i usług dla wszystkich urządzeń produkowanych przez Samsung Electronics,
poszerzając tym samym ich funkcjonalność.
Uwaga konsumentów koncentruje się coraz mniej na technologii sprzętowej,
a coraz bardziej na wartości,
jaką niosą ze sobą treści i usługi zoptymalizowane dla danego urządzenia.
Aby osiągnąć sukces w tym dynamicznym środowisku rynkowym,
Media Solution Center napędza demokratyzację ekosystemu treści i usług.
Samsung podkreśla swoje kompetencje w dziedzinie zróżnicowanych treści,
otwartych platform oraz tworzenia treści dla rozmaitych kanałów usługowych.
źródło: Samsung
@@@dt@@@
|