News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
BT i Alcatel-Lucent podpisują umowę w sprawie zwiększenia przepustowości sieci 21CN


Firma Alcatel-Lucent poinformowała o podpisaniu z BT pięcioletniej umowy o współpracy przy rozwoju sieci 21st Century Network (21CN). Sieć 21CN jest podstawą projektu transformacji infrastruktury BT na rozwiązania IP, zmierzającej do poprawienia jakości usług oferowanych użytkownikom oraz przyspieszenia wprowadzania na rynek usług nowej generacji.

@@@reklama@@@

W projekcie tym zostaną wykorzystane architektura High Leverage NetworkTM (HLN) i usługi transformacji sieci Alcatela-Lucenta, co umożliwi dalszy rozwój infrastruktury BT. Dzięki temu firma BT, która przygotowuje się do wprowadzenia nowych usług, intensywnie wykorzystujących materiały wideo dla rosnącej liczby abonentów hurtowych i detalicznych, będzie mogła przyspieszyć konwergencję sieci, zwiększyć jej przepustowość oraz poprawić opłacalność dostarczania treści.

Umowa pozwoli czerpać korzyści z rozwoju sieci 21CN klientom BT w przeszło 170 krajach, a ponadto ułatwi tej firmie rozbudowę infrastruktury tak, aby mogła ona utrzymać pozycję lidera wśród dostawców usług telekomunikacyjnych w Wielkiej Brytanii, zwiększając wydajność, pojemność i przepustowość sieci oraz liczbę obsługiwanych klientów.

„21CN to szeroko zakrojony program transformacji. Chodzi o przygotowanie sieci do potrzeb przyszłości, co wymaga zupełnie nowego podejścia” — powiedział George Nazi, dyrektor zarządzający działu konwergencji 21CN w firmie BT. „Alcatel-Lucent zaproponował nowatorskie rozwiązanie, które pozwoli nam wprowadzić radykalne zmiany i utrzymać sieć 21CN w czołówce pod względem innowacji”.

Wobec gwałtownego wzrostu zapotrzebowania na usługi z treściami wideo konieczne stało się przyspieszenie procesu przechodzenia na ujednolicone, inteligentne sieci IP oraz otwarte środowisko aplikacji, które umożliwia stosowanie nowych modeli biznesowych. BT zamierza dzięki tej modernizacji zwiększyć przychody i obniżyć koszty oraz przejść na nowe, bardziej opłacalne modele biznesowe.

„Sieć 21CN firmy BT to jeden z najbardziej kompleksowych, interesujących i ambitnych programów transformacji przedsiębiorstwa w całej światowej branży telekomunikacyjnej” — powiedział Lakh Jemmett, wiceprezes oddziału Alcatela-Lucenta w Europie Północnej. „Jesteśmy dumni, że nasza architektura High Leverage Network umożliwia BT transformację sieci, zmianę sposobu prowadzenia biznesu oraz skalowalne i opłacalne świadczenie nowych, zaawansowanych usług".

Zgodnie ze swoją wizją HLN i wymaganiami w zakresie usprawnienia działalności biznesowej BT, firma Alcatel-Lucent dostarczy nowatorskie, kompletne rozwiązanie transportowe, które ściśle integruje zasoby transportowe IP i optyczne oraz usługi specjalistyczne, takie jak zarządzanie projektami, projektowanie sieci, instalowanie i odbiór, naprawę i zwrot sprzętu oraz aktualizacje oprogramowania. Ułatwi to BT obsługę szybko rosnącego ruchu w sieci przy znacznie niższych kosztach operacyjnych i utrzymania.

Ze względu na wzrost liczby abonentów indywidualnych, związane z tym większe zapotrzebowanie na dużą przepustowość oraz konieczność przygotowania sieci na nowe usługi multimedialne, BT modernizuje także architekturę świadczenia usług w sieciach IP obsługujących klientów indywidualnych. Szerokopasmowe bramy sieciowe (Broadband Network Gateways — BNG), poprzednio scentralizowane i stanowiące coraz częściej wąskie gardła sieci, będą rozmieszczone bliżej abonentów dzięki zastosowaniu routerów usługowych nowej generacji. Dzięki temu wzrośnie przepustowość i wydajność, a w rezultacie zwiększą się możliwości użytkowników. Ponadto, ponieważ funkcje BNG działają na tej samej platformie, co usługi biznesowe BT, będzie można uprościć i usprawnić procesy związane z obsługą i zarządzaniem siecią.

Informacje o rozwiązaniu Alcatela-Lucenta
W ramach umowy Alcatel-Lucent zmodernizuje swój router usługowy 7750 Service Router, który już wcześniej był dostarczany firmie BT i wykorzystywany do realizacji wielokrotnie nagradzanej usługi BT Etherflow, zapewniając funkcje zarządzania abonentami sieci szerokopasmowej w architekturze rozproszonej. Umowa przewiduje także wdrożenie fotonicznego przełącznika usługowego 1830 Photonic Service Switch, który dzięki unikatowemu przełączaniu w domenie optycznej (Zero Touch Photonics) łączy w sobie takie zalety, jak elastyczność, możliwości automatyzacji, szybkie wdrażanie usług i efektywne wykorzystanie pasma, niezbędne w nowych zastosowaniach opartych na protokole IP. Oprócz tego zostanie wdrożony przełącznik 1850 Transport Service Switch Alcatela-Lucenta, zapewniający agregację różnych rodzajów ruchu. W umowie przewidziano także wykorzystanie usług specjalistycznych Alcatela-Lucenta, takich jak zarządzanie wydajnością, projektowanie i integracja sieci, instalowanie i odbiór, naprawa i zwrot sprzętu oraz aktualizacje oprogramowania.

źródło: Alcatel-Lucent

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112