News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Alcatel-Lucent umożliwia operatorom sieci komórkowych obsługę płatności, reklam, programów lojalnościowych i systemów talonów

2009-11-25

Firma Alcatel-Lucent poinformowała o nawiązaniu współpracy pomiędzy jej spółką touchatag i firmą Clear2Pay, jednym z największych na świecie dostawców rozwiązań do obsługi płatności, w celu opracowania mobilnej platformy płatności dla operatorów sieci komórkowych.

@@@reklama@@@

Platforma ta umożliwi użytkownikom nabywanie produktów, kupowanie biletów i przelewanie pieniędzy za pomocą telefonów komórkowych. Konsument może na przykład użyć swojego telefonu komórkowego obsługującego standard Near Field Communications (NFC) jako portfela, poprzez umieszczenie go nad skanerem w punkcie sprzedaży.

Współpraca ta ma na celu zaspokajanie specyficznych potrzeb operatorów sieci komórkowych, którzy chcieliby zaoferować firmom nowe możliwości sprzedaży towarów i usług. Połączenie funkcji telefonu komórkowego, systemu RFID, usług SMS i Web 2.0 oraz informacji o lokalizacji z obsługą płatności umożliwia handlowcom wzbogacenie relacji z klientami za pomocą wirtualnych kart lojalnościowych, talonów, biletów i identyfikatorów członkowskich dostarczanych bezpośrednio na telefon użytkownika.

W wyniku tej współpracy powstało rozwiązanie do obsługi płatności z kontami przechowującymi wartości (Stored Value Account — SVA), które umożliwi handlowcom szybkie realizowanie transakcji w punktach sprzedaży, gromadzenie i używanie punktów lojalnościowych, wydawanie kart upominkowych, wystawianie paragonów w formie elektronicznej, stosowanie interaktywnych reklam i promocji oraz dokonywanie analiz usprawniających zarządzanie relacjami z klientem. Korzyścią dla użytkowników jest łatwe dokonywanie płatności oraz sprawdzanie transakcji i stanów kont w czasie rzeczywistym za pomocą telefonu komórkowego. Ponadto mogą oni zarządzać codziennymi operacjami finansowymi bez wkładania do prawdziwego portfela kart służących tylko do jednego celu każda. Początkowo rozwiązanie będzie umożliwiać dokonywanie płatności przez zbliżenie z wykorzystaniem etykiet i oznakowań RFID za pomocą telefonów komórkowych z technologią NFC. W przyszłości ta sama platforma umożliwi obsługę przelewów, przekazywanie pieniędzy między osobami oraz kupowanie biletów za pomocą SMS.

Spółka touchatag będzie sprzedawać to rozwiązanie operatorom sieci komórkowych z zapewnieniem zarządzania tożsamością i bezkontaktowymi aplikacjami przez swój serwer korelacji aplikacji (Application Correlation Server — ACS). Ponadto będzie obsługiwać serwer SVA firmy Clear2Pay do mikropłatności. Clear2Pay obsługuje ClearPark™, bramę do systemów płatności innych producentów. Firma zamierza w dalszym ciągu zaspokajać potrzeby różnych instytucji finansowych i społeczności użytkowników.

Michel Akkermans, prezes i dyrektor generalny firmy Clear2Pay, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Alcatel-Lucent, lider branży telekomunikacyjnej, wybrał naszą technologię przechowywania wartości, aby oferować firmom rozwiązania do obsługi płatności dokonywanych przez klientów. W dzisiejszych trudnych czasach rynek poszukuje opłacalnych i bezpiecznych rozwiązań mobilnych dających duże możliwości biznesowe. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy będziemy mogli właśnie to zaoferować”.

„Użytkownicy telefonów komórkowych chcą mieć możliwość dokonywania za ich pomocą codziennych płatności. Clear2Pay doskonale zna zagadnienia finansowe, a touchatag ma bogate doświadczenie w dziedzinie sieci komórkowych. Ich połączona wiedza umożliwi użytkownikom wykorzystywanie telefonów komórkowych do dokonywania płatności na wiele różnych sposobów” — powiedział Anthony Belpaire, dyrektor spółki touchatag. „Powiązanie globalnej bramy płatności Clear2Pay z oferowanymi przez touchatag usługami zarządzania identyfikacją daje kompletne rozwiązanie dla operatorów sieci komórkowych”.

źródło: Alcatel-Lucent

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112