News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
UPC ma już ćwierć miliona abonentów Telewizji Cyfrowej


Po niespełna dwóch latach od wprowadzenia usługi telewizji cyfrowej, korzysta z niej 250 000 klientów UPC - to efekt wielomilionowych inwestycji w rozwój usług cyfrowych.

@@@reklama@@@

Sposób oglądania telewizji zmienia się za sprawą cyfrowej jakości odbioru i bogatego wyboru programów. Cyfrowa telewizja kablowa swoją popularność zawdzięcza także interaktywnym rozwiązaniom, które sprawiają, że oglądanie telewizji staje się spersonalizowaną rozrywką, w której widzowie mogą wybierać co i kiedy chcą oglądać.

W Europie z cyfrowej telewizji kablowej korzysta już 35% abonentów, podczas gdy w Polsce wskaźnik ten wynosi 23%.[1] Jak podaje Cable Europe, liczba klientów cyfrowej telewizji kablowej w Europie wynosi obecnie ponad 21,5 miliona, a przychody z tego tytułu przekroczyły już połowę osiąganych przez branżę. Dzięki wielomilionowym inwestycjom operatorów, Polska szybko nadrabia dystans do krajów europejskich w zakresie poziomu cyfryzacji. Według danych Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, wśród usług oferowanych przez operatorów kablowych, cyfrowa telewizja kablowa zdobyła w 2009 roku najwięcej nowych klientów, osiągając na koniec grudnia liczbę ponad 748 000 użytkowników. Dane te potwierdzają, że branża kablowa odgrywa istotną rolę w procesie cyfryzacji w Polsce, dlatego UPC, jako lider w branży, realizuje strategię cyfryzacji oraz prowadzi działania edukacyjne, pokazujące płynące z niej korzyści.

„Telewizja cyfrowa rewolucjonizuje współczesne media i domową rozrywkę, dlatego UPC konsekwentnie inwestuje w jej rozwój. Ostatnio wprowadziliśmy UPC NA ŻĄDANIE, stale rozszerzamy portfolio kanałów, również HD, umacniając wiodącą pozycję UPC Polska na rynku kablowej telewizji cyfrowej.” - powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska.

Klienci UPC doceniają zalety Telewizji Cyfrowej
Klienci szybko przyzwyczajają się do korzystania z dekodera z nagrywarką, dzięki któremu mogą dostosować oglądanie telewizji do własnych preferencji, wybierając co i o jakiej porze chcą oglądać. UPC jako pierwsze wprowadzało nowatorskie funkcjonalności, jak automatyczne nagrywanie seriali, nagrywanie dwóch programów jednocześnie podczas oglądania trzeciego czy Multiroom, pozwalający na korzystanie z usług telewizji cyfrowej na drugim odbiorniku telewizyjnym.

Duży wybór kanałów i cyfrowa jakość odbioru to także najczęściej deklarowane w badaniach powody zakupu usługi.[2] Wśród wielu dostępnych w pakiecie DTV funkcji, jako najważniejsze określano: nagrywanie programów i elektroniczny przewodnik po programach. Zdecydowanie najczęściej nagrywane przez klientów programy, to: filmy (85%) i seriale (49%), nieco rzadziej programy sportowe, które rejestrowane są przez 31,5% respondentów.

[1] Cable Europe, 3 marca 2010.
[2] ARC Rynek i Opinia, Październik 2009, badanie przeprowadzone metodą CAPI (Computer Assisted Personal Interviews) – wywiadów osobistych wspomaganych komputerowo.

źródło: UPC

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112