NASK ponownie uzyskał certyfikat zgodności stosowanego systemu zarządzania jakością z wymaganiami międzynarodowej normy ISO 9001.
Certyfikat został przyznany na kolejny trzyletni okres,
to jest do 14 marca 2013 roku.
@@@reklama@@@
System zarządzania jakością w NASK obejmuje swoim zakresem wszystkie obszary i procesy realizowane w NASK,
związane z rejestracją i utrzymywaniem nazw domen internetowych.
Audit recertyfikacyjny,
potwierdzający zgodność systemu z wymaganiami normy ISO 9001:2008,
został przeprowadzony w siedzibie NASK przez auditorów wiodącej międzynarodowej jednostki certyfikującej - Bureau Veritas Certification.
NASK jest pierwszym na świecie rejestrem domen internetowych,
który wdrożył system zarządzania jakością i uzyskał stosowny certyfikat w marcu 2004 roku.
Krajowy rejestr nazw domen internetowych prowadzony przez NASK konsekwentnie realizuje politykę jakości w dziedzinie rejestracji i utrzymywania nazw domen internetowych,
która obliguje NASK do uzyskania jak najwyższego poziomu satysfakcji klientów,
ukierunkowania na osiągnięcie zerowego poziomu błędów oraz doskonalenia współpracy z Partnerami,
będącymi strategicznymi klientami NASK..
System zarządzania jakością wdrożony w NASK jest nieodzownym narzędziem realizacji polityki bezpieczeństwa w procesie rejestracji nazw domen,
a przez wspomaganie procesu wprowadzania nowych produktów i usług przyczynia się również do rozwoju rynku nazw domen w Polsce.
- Przyznany nam certyfikat jest niezależnym świadectwem,
pokazującym naszym klientom,
że nasze działania opierają się na jednolitych zasadach.
Do bezpośrednich i najbardziej zauważalnych korzyści wynikających z posiadania przez NASK certyfikowanego systemu zaliczam przede wszystkim ciągłe usprawnianie istniejących procesów biznesowych,
określenie wyraźnego zakresu odpowiedzialności i uprawnień dla pracowników,
poprawę komunikacji wewnętrznej,
a także obniżenie kosztów poprzez zmniejszenie liczby błędów i reklamacji.
Wdrożenie i certyfikacja systemu zwiększają oczywiście zaufanie klientów do jakości świadczonych przez nas usług,
ale zaufanie to nie jest nam dane na zawsze.
Zatem prace nad rozwijaniem i doskonaleniem systemu nie ustają,
czego dowodem są pozytywnie zakończone audity,
zarówno kontrolne,
jak i recertyfikacyjny,
które weryfikowały wdrożone procedury i działanie systemu.
– powiedział Paweł T.
Goławski,
pełniący w NASK funkcję pełnomocnika ds.
jakości..
źródło: NASK
@@@zbvt@@@
|