News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Aplikacja mobilna umożliwia uchodźcom ponowne nawiązywanie kontaktów z bliskimi


Chcąc pomóc setkom tysięcy uchodźców, którzy uciekli z obszarów objętych konfliktami i klęskami żywiołowymi, firma Ericsson i organizacja pozarządowa Refugees United, we współpracy z Wysokim Komisarzem ONZ ds. Uchodźców (United Nations High Commissioner for Refugees ― UNHCR) oraz operatorem telefonii komórkowej MTN w Ugandzie, uruchomiły pierwszy projekt mający na celu lokalizowanie i ponowne kontaktowanie ze sobą rodzin uchodźców i przesiedleńców (Internally Displaced Person ― IDP). Do tego celu wykorzystuje się nowoczesne metod oparte na telefonach komórkowych i Internecie.

@@@reklama@@@

Program ten pozwala uchodźcom wykorzystywać telefony komórkowe do rejestrowania się i poszukiwania bliskich za pośrednictwem anonimowej bazy danych, a następnie do ponownego nawiązywania z nimi kontaktów za pomocą SMS-ów lub Internetu. Uchodźcy oraz organizacje pozarządowe (NGO) opiekujące się przesiedleńcami mają dostęp do zarejestrowanych informacji i mogą je wykorzystywać w celu szybkiego nawiązywania kontaktów między członkami rozdzielonych rodzin.

„Rola sektora prywatnego w systemie pomocy humanitarnej systematycznie rośnie” ― powiedział António Guterres, Wysoki Komisarz ONZ ds. Uchodźców. „Wykorzystywanie wiedzy i doświadczenia tego sektora do wspomagania uchodźców ma znaczenie krytyczne, gdyż w przeciwnym wypadku wiele z tych projektów byłoby poza naszym zasięgiem. Telefony komórkowe są dziś wszędzie. Wykorzystywanie tej powszechnie dostępnej technologii w dobrej sprawie, aby umożliwić uchodźcom nawiązanie kontaktu i połączenie się z członkami rodziny, z którymi ten kontakt utracili, ma znaczenie fundamentalne”.

Inicjatywa ta została zaprezentowana przedstawicielom rządów i liderom biznesu podczas dorocznego spotkania organizacji Clinton Global Initiative odbywającego się właśnie w Nowym Jorku. Realizacja tego projektu rozpoczęła się od wdrożenia systemu pilotażowego w północnej Ugandzie, co miało miejsce na początku września. Aplikacja jest teraz wdrażana w innych obozach uchodźców w Afryce Wschodniej.

Z relacji Davida i Christophera Mikkelsenów, dyrektorów organizacji Refugees United, wynika, że podczas niedawnej wizyty wdrożeniowej w Ugandzie byli wraz z Wysokim Komisarzem ONZ ds. Uchodźców świadkami długich kolejek uchodźców oczekujących na zarejestrowanie się i skorzystanie z usługi, która pomoże im odnaleźć zaginionych członków rodziny. Większość uchodźców korzysta z telefonów komórkowych, tak więc czują się bezpieczni, wiedzą jak te urządzenia działają i w celu odnalezienia rodziny przekazują tylko te informacje, których nie obawiają się ujawnić.

Pewnego dnia w systemie zarejestrowało się aż 4500 osób ― to znacznie więcej niż udałoby się zarejestrować tradycyjnymi metodami.

„Jako lider lokalnej społeczności, firma MTN dostrzega potrzebę udzielania pomocy tam, gdzie to możliwe i czuje się głęboko zaangażowana w realizację tego projektu. Telefonia komórkowa przyczynia się do znacznego rozwoju rynków wschodzących. Jesteśmy dumni z uczestniczenia w tej inicjatywie mającej na celu łączenie rodzin przesiedleńczych w regionie Wielkich Jezior” ― powiedział Anthony Katamba, dyrektor generalny firmy MTN Uganda.

Według danych udostępnionych przez Biuro Wysokiego Komisarza ONZ ds. Uchodźców (UNHCR), w Afryce Wschodniej i na Półwyspie Somalijskim, zwanym też „Rogiem Afryki” (Horn of Africa), przebywa obecnie ponad pięć milionów ludzi wymagających opieki ze strony Biura. To około 14% łącznej liczby osób, którym Biuro UNHCR pomaga na całym świecie. W regionie tym Biuro UNHCR prowadzi działania głównie na terenie Somalii, Sudanu, Ugandy, Kenii i Etiopii.

„Firma Ericcson już od ponad dziesięciu lat aktywnie uczestniczy w reagowaniu na klęski żywiołowe oraz inne przyczyny cierpień ludzkich” ― powiedział Hans Vestberg, prezes i dyrektor generalny firmy Ericsson. „Istotnym elementem tych cierpień jest często rozdzielenie rodzin, gdy duża liczba ludzi musi uciekać z jakiegoś terenu lub jest przesiedlana. Nasze obecne działania pozwalają zapewnić bezpośrednią pomoc ofiarom tych tragedii, pomagając w odnalezieniu się członków rozdzielonych rodzin".

Organizacja Refugees United świadczy również tę usługę za pomocą komputerów i Internetu, ale jej świadczenie przez telefony komórkowe jest znacznie skuteczniejsze, gdyż liczba użytkowników telefonów komórkowych przekroczyła już 5 mld. W Afryce dostęp do komputerów ma mniej niż 2% mieszkańców, natomiast telefon komórkowy posiada aż 45%.

W ramach opisywanej usługi organizacja Refugees United będzie tworzyć, serwisować i aktualizować bazę danych, natomiast firma Ericsson udostępni aplikację mobilną i technologię oraz zapewni integrację systemów, aby umożliwić funkcjonowanie aplikacji w sieciach telefonii komórkowej. Firma MTN wdroży i będzie oferować usługę w swoich sieciach, natomiast Biuro UNHCR pomoże wdrożyć projekt w różnych obozach uchodźców. Organizacja Refugees United jest aktywnie wspierana przez firmę Delta Partners, która oferuje strategiczne doradztwo w zakresie prowadzenia tej inicjatywy.

„Naszą misją jest wykorzystywanie telefonii komórkowej do eliminowania tego ważnego problemu światowego, jakim jest rozdzielenie rodzin uchodźców, oraz do ponownego łączenia bliskich” ― powiedział Kai Uwe Ricke, partner i prezes zarządu spółki Delta Partners.

„W trakcie wizyty w Ugandzie byliśmy naprawdę zachwyceni i wzruszeni, widząc, jaką radość sprawiała uchodźcom perspektywa odnalezienia zagubionych bliskich. Siła tej nowej technologii i jej wpływ na życie ludzkie są naprawdę ogromne; zmieni ona losy milionów uchodźców na całym świecie” ― powiedział Emmanuel Jal, muzyk, a w przeszłości uchodźca i dziecko-żołnierz z Sudanu.

źródło:

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112