News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Netia przekazała 15 tys. hostingowych klientów poznaskiej spółce Ogicom


Netia, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju, wybrała Ogicom do dalszej obsługi klientów korzystających z usług hostingowych. Jak informują zarządy obu firm, wszystkie zmiany zostają przeprowadzone przede wszystkim z myślą o użytkownikach.

@@@reklama@@@

Z końcem czerwca br. firma Ogicom przejęła działalność hostingową prowadzoną przez Netię. Jak wyjaśnia Artur Dominiak, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Zarządzania Produktami w Netii: - Naszym priorytetem jest świadczenie i rozwój wysokiej jakości usług głosowych i internetowych, a zatem sztandarowych produktów firmy. Stąd decyzja o przekazaniu interesów klientów korzystających z hostingu pod opiekę firmy Ogicom posiadającej wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu tego typu rozwiązań.

Współpraca oznacza migrację do Ogicom ok. 15 tysięcy klientów Netii korzystających do tej pory z usług hostingowych tego operatora. Krzysztof Szyszka, prezes spółki Ogicom, mówi o kulisach współpracy: - Netia bardzo poważnie podeszła do kwestii wyboru dostawcy rozwiązań hostingowych dla swoich klientów. Ogicom okazał się najlepszy z kilku powodów, z których najważniejszymi było indywidualne podejście do klientów, zaawansowane zaplecze technologiczne, a także ustabilizowana sytuacja na rynku połączona z doświadczeniem w przejmowaniu biznesów hostingowych. Mimo że Ogicom ma na swoim koncie już ok. 20 takich operacji, obie firmy przez ponad pół roku starannie przygotowywały się do procesu, aby uczynić go maksymalnie przyjaznym dla użytkowników.

Co w praktyce oznaczają wprowadzane zmiany? Klienci Netii zyskają nowego dostawcę usług a poza szczególnymi wypadkami cena zostanie zachowana na identycznym poziomie. Korzyściami dodatkowymi będzie dostęp do indywidualnego doradcy, który zostanie przypisany każdemu z nowych klientów oraz większa kompleksowość usług, jeżeli chodzi o produkty pomagające w skutecznym rozwoju biznesu w sieci. Należą do nich m.in.: strony i sklepy internetowe, pozycjonowanie czy backup danych online, a to wszystko przy wsparciu ultranowoczesnego Data Center w Poznaniu.

- Ogicom jest przygotowany zarówno organizacyjnie, jak i technicznie na przyjęcie nowych klientów. Do tej pory z usług firmy skorzystało ok. 20 tysięcy firm i użytkowników, więc kolejne 15 tysięcy bez wątpienia stanowi wyzwanie. Mieliśmy jednak czas i zasoby, żeby się na nie dobrze przygotować - uspokaja Krzysztof Szyszka.

Obie firmy powzięły istotne kroki dla sprawnego przeprowadzenia tej operacji. Migracja odbywać się będzie małymi partiami przy pomocy sprawnego łącza dedykowanego zapewnionego przez Netię, a wszelkie działania wsparte zostaną właściwą kampanią informacyjną w mediach i za pośrednictwem infolinii obu partnerów. Ogicom przygotował dodatkowo filmy instruktażowe dla nowych klientów, które ułatwią zapoznanie się ze wszystkimi zmianami.

źródło: Netia, Ogicom

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112