ASTA-NET - pilski operator multimedialny zmienia identyfikację wizualną.
Poprzedni znak odnosił się do pierwszych lat powstawania sieci internetowych,
obecny ma odzwierciedlać dynamikę zmian zachodzących w technologiach oraz w Internecie.
@@@reklama@@@
- Zmiana logotypu to kolejny krok w nowoczesność i pochodna ewolucji przedsiębiorstwa ze zwykłej kablówki do nowoczesnej firmy telekomunikacyjnej,
świadczącej innowacyjne usługi – podkreśla,
odpowiedzialny za rebranding,
Tomasz Janczar - specjalista ds.
PR i Marketingu ASTA‑NET.
Nowy logotyp ASTA-NET zawiera prostą i nowoczesną czcionkę,
której owale wywołują pozytywne skojarzenia oraz dodają efektu kompletności.
Jednocześnie odpowiednia grubość liternictwa pozwala zachować dynamizm i lekkość całego logo.
Umiejscowienie litery a w kształt geometryczny wpisuje się w obecne trendy w nowoczesnym projektowaniu graficznym.
Z poprzedniego znaku firmowego pozostawiono kolor niebieski,
znacznie go rozjaśniając,
oraz dodano neutralną szarość,
zrezygnowano natomiast z kuli.
Wraz ze zmianą logo przyszła kolej na zmianę strony internetowej pilskiego operatora.
Nowa strona ma przede wszystkim zachowywać dzisiejsze standardy w projektowaniu graficznym.
Jak podkreśla Tomasz Janczar – Specjalista ds.
PR i Marketingu,
strona www firmy świadczącej zaawansowane technologicznie usługi ma być przede wszystkim przyjazna dla klienta,
który poszukuje konkretnych informacji.
Musi być zaprojektowana w prosty i przejrzysty sposób,
ale również swoim layoutem powinna odzwierciedlać misję firmy.
Nowa strona http://www.asta-net.pl/ posiada trzy rodzaje menu: abonenckie na górnym pasku,
usługowe z prawej strony oraz kontaktowe na samym dole.
Ten prosty podział powinien zagwarantować sprawne poruszanie się pomiędzy poszczególnymi zakładkami.
Strefa abonencka zapewnia dostęp do podstawowych informacji związanych z aktualną ofertą promocyjną,
wsparciem technicznym,
zakładką FAQ,
a także do panelu pocztowego i kanału ASTA-NET w serwisie You Tube.
Z kolei pola usługowe,
wzbogacone o fotografie ludzi korzystających z poszczególnych usług,
mają kierować ruch abonencki do zakładek dedykowanych wybranym usługom z oferty operatora.
Menu kontaktowe zawiera podstawowe informacje nt.
firmy oraz zakładki Kariera i Dla mediów,
a także linki do TV-ASTA i ASTA-BUD – dwóch firm z grupy Asta.
źródło: ASTA-NET
@@@zbvt@@@
|