W sobotę,
24 kwietnia br.
ruszy kolejna niestandardowa kampania reklamowa Netii z Tomaszem Kotem w roli...
muszej.
Klienci w ramach towarzyszącej jej oferty otrzymają router Wi-Fi za złotówkę.
@@@reklama@@@
Bzzzprzewodowy internet tak lata po pomieszczeniach,
że nawet mucha ledwo się przeciska między strumieniami danych – tak w skrócie można opisać ideę nowej kampanii reklamowej Netii.
Towarzysząca jej oferta Netii – router Wi-Fi za 1 zł przy zakupie pakietu internet+telefon – zachęca do rezygnacji z kabli i przerzucenia się na sieć bezprzewodową (Wi-Fi).
„Po raz kolejny stawiamy w naszej kampanii na niestandardowe podejście do tematu.
Pokazujemy naszym klientom,
że nie muszą się już potykać o kable,
a z bezprzewodowego internetu może korzystać na kilku komputerach jednocześnie” – powiedział Michał Dolny,
dyrektor marketingu Netii.
„Myślę,
że i tym razem Tomasz Kot przekona klientów,
że Netia daje internet,
że mucha nie siada.”
O kampanii
Główną rolę w kampanii – tym razem nieco zdezorientowanej wszechobecnym internetem muchy – zagrał Tomasz Kot,
Twarz Netii.
Od 24 kwietnia br.
w ogólnopolskich i tematycznych stacjach będą emitowane spoty 30- i 15-sekundowe,
natomiast od poniedziałku 26 kwietnia br.
kampania będzie obecna również w prasie i radiu (spoty 30- i 15-sekundowe).
źródło: Netia
@@@zbvt@@@
|