News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Ericsson przedstawia wyniki badania rynku TV & Video Consumer Trend Report 2011

Dział badawczy ConsumerLab firmy Ericsson opublikował wyniki swojego dorocznego badania rynku „TV & Video Consumer Trend Report 2011” wykazujące, że ludzie spędzają nieco mniej czasu na oglądaniu stacji telewizyjnych mających ustalony program, a nieco więcej na oglądaniu telewizji na żądanie przesyłanej strumieniowo przez Internet. Ponad 44(38)% respondentów stwierdziło, że ogląda telewizję na żądanie przez Internet więcej niż raz w tygodniu, a około 80% ogląda tradycyjną telewizję więcej niż raz w tygodniu.

@@@reklama@@@

Dane zbierano w Australii, Austrii, Brazylii, Chinach, Niemczech, Holandii, Rosji, Hiszpanii, Szwecji, Tajwanie, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Korei Południowej W sumie przeprowadzono 22 wywiady kwalitatywne i 13 000 kwantytatywnych, co reprezentuje prawie 400 mln konsumentów.

Anders Erlandsson, starszy specjalista w dziale ConsumerLab firmy Ericsson, mówi — „Oglądanie na żądanie staje się wprawdzie coraz popularniejsze, ale oglądanie stacji telewizyjnych pozostaje najczęstszą metodą kontaktu z telewizją. Ludzie chcą mieć dostęp zarówno do stacji telewizyjnych, jak i telewizji na żądanie. Internet nie zaszkodził telewizji i wideo tak bardzo, jak publikacjom drukowanym, po prostu oglądamy telewizję na więcej sposobów niż kiedyś”.

Badanie wykazało ponadto, że na sposób oglądania telewizji wpływa korzystanie z mediów społecznościowych. Ponad 40% respondentów stwierdziło, że oglądając telewizję, korzysta z mediów społecznościowych na różnych urządzeniach, jak smartfony i tablety.

„Nasze szczegółowe wywiady — zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, które wyznaczają tendencje w oglądaniu wideo i telewizji — pokazują, w jaki sposób korzystanie z mediów społecznościowych wpływa na oglądanie. Większość rodzin łączy oglądanie telewizji z komentowaniem tego, co widzą, za pomocą Twittera, Facebooka, wiadomości SMS, rozmów głosowych i dyskusji na forach. Jest to szczególnie częste w przypadku programów typu „reality show” i transmisji sportowych. Taka komunikacja nadaje dodatkowy wymiar oglądaniu telewizji, gdyż nawet irytujące «reality show» wydaje się telewidzom zabawniejsze, jeśli mogą wysyłać do mediów społecznościowych komentarze o «potwornym» śpiewie czy «koszmarnym» ubraniu albo wyrazić radość, gdy nasi strzelą gola” — mówi Erlandsson.

Jeśli chodzi o to, czego konsumenci najbardziej oczekują od swoich telewizorów, to dobra jakość pozostaje najważniejszym kryterium, wyprzedzając np. dostępność telewizji trójwymiarowej i możliwość korzystania z aplikacji. Użytkownicy usług są najbardziej skłonni płacić za oglądanie wprost na ekranie telewizora premierowych filmów, które są jeszcze w kinach.

Badanie pokazuje ponadto, ile średnio godzin tygodniowo ludzie spędzają na oglądaniu telewizji oraz jaki odsetek tego, co się ogląda, przypada na wideo na żądanie. Niemcy spędzają przynajmniej 25 godzin tygodniowo na oglądaniu telewizji i wideo, ale tylko 28% stanowi wideo na żądanie. W Hiszpanii na wideo na żądanie przypada aż 44% tego, co się ogląda w telewizorze.

Badania rynkowe działu ConsumerLab firmy Ericsson dotyczą tego, jak postępują konsumenci i co myślą o produktach i usługach telekomunikacyjnych i telewizyjnych. Pomagają one operatorom lepiej zrozumieć ich abonentów oraz opracowywać atrakcyjne i dochodowe strategie.

źródło: Ericsson

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112