News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
VoiceGear - bramy do Skype dla firm


W Teleoptimum Centrale Sp. z o.o. pojawiła się nowa seria bram do Skype, dzięki którym firmy mogą wygodnie integrować ten komunikator do swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.

@@@reklama@@@

Skype, który jest tak bardzo popularny na świecie w Polsce, jest nadal używany przez wiele polskich firm w sposób typowy dla użytkownika domowego. Oznacza to, że najczęściej Skype jest najczęściej zainstalowany na komputerze konkretnego użytkownika, który odbiera połączenia na słuchawkach z mikrofonem. Znacznie wygodniejsze jest scentralizowanie Skype w postaci bramy podłączonej do centralki telefonicznej lub bezpośrednio do telefonów, dzięki czemu użytkownicy wygodnie odbierają i wykonują połączenia Skype na telefonach biurkowych. W ten sposób połączenia do innych użytkowników Skype, SkypeOut czy korzystanie ze SkypeIn (Online Number) nie wymagają już słuchawek podłączonych do komputera.

Wprowadzane właśnie do oferty Teleoptimum Centrale bramy VoiceGear umożliwiają pełnoprawne wykorzystanie Skype jako rozwiązania dla firmy. Pozwalają przy połączeniach Skype korzystać z pełnej funkcjonalności centrali w postaci systemów zapowiedzi IVR, poczty głosowej, a przy połączeniach pomiędzy oddziałami firmy - z darmowych połączeń z biurka na biurko.

Bramy VoiceGear umożliwiają podłączenie od 2 do 60 linii i prowadzenie od 2 do 60 jednoczesnych połączeń. A obsługują od 2 do 240 kont Skype. Gwarantują także wielość interfejsów: bramę można podłączyć przez linię analogową poprzez konfigurowalne porty FXS/FXO, przez protokół SIP lub przez profesjonalne łącze ISDN PRA (30 kanałów rozmownych), dzięki czemu można je dostosować do dowolnej centrali lub posiadanych linii telefonicznych.

źródło: Teleoptimum Centrale

@@@fnet@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112