Ericsson w Polsce nawiązał współpracę z firmą Mobizzy — operatorem nowej platformy mobilnej reklamy i mobilnego marketingu.
@@@reklama@@@
AdMarket — nowa usługa sprzedawana obecne przez join-venture Ericsson/Mobizzy — będzie promować nowe modele biznesowe na rynku reklam i multimediów zakładające utrzymanie operatorów telekomunikacyjnych w łańcuchu tworzenia wartości.
„Umowę tę można śmiało nazwać innowacją biznesową firmy Ericsson” — powiedział Staffan Henriksson,
prezes firmy Ericsson w Polsce.
„Ericsson przenosi rozwiązania multimedialne poza tradycyjnych klientów z grona operatorów oraz uznanych partnerów telekomunikacyjnych.
AdMarket będzie brokerem reklam,
który będzie rozwijał usługę na bazie doświadczeń wyniesionych z rynku reklam internetowych oraz w oparciu o rozległą sieć partnerów ze świata mediów i reklamy”.
AdMarket daje markom i reklamodawcom zupełnie nowe możliwości dotarcia do segmentów docelowych z wykorzystaniem kanału mobilnego.
Reklamy mogą przyjąć postać banerów,
wiadomości,
usług opartych na lokalizacji (LBS - Location Based Services) i wielu innych możliwości,
które będą pojawiać się w miarę rozwoju usługi.
Dla wydawców treści jest to nowa okazja do spieniężenia ich katalogów.
Dla operatorów zaś jest to niepowtarzalna szansa na wykorzystanie konkretnych zasobów przy współpracy z brokerem.
„Uczestnicy rynku znają nas z szeroko zakrojonych działań na polu reklamy i komunikacji internetowej.
Umowa z firmą Ericsson jest dla nas nowym,
eskcytującym wyzwaniem.
Znajomość technologii telekomunikacyjnych i doskonałe produkty wnoszone przez firmę Ericsson doskonale się uzupełniają z naszymi umiejętnościami i doświadczeniem na rynku reklam internetowych” — powiedział Maciej Sobierajski,
prezes firmy Mobizzy.
Ericsson poszerza swoją bazę klientów poprzez zaoferowanie usług multimedialnych graczom na rynku multimediów i reklamy,
w których rękach spoczywa klucz do rozwoju rynku reklam mobilnych.
źródło: Ericsson
@@@zbvt@@@
|