DIALOG porządkuje i odświeża swój wizerunek.
Jednym z elementów wdrażanej strategii komunikacji jest nowy system identyfikacji wizualnej i lifting logotypu.
Spółka nie rezygnuje natomiast ze swoich dominujących barw – koloru pomarańczowego i granatu.
@@@reklama@@@
– Prace nad odświeżeniem naszego systemu identyfikacji wizualnej i logotypu miały charakter ewolucyjny – podkreśla Ewa Hełpa,
kierownik Działu Komunikacji Marketingowej Telefonii DIALOG.
– W przypadku logo DIALOGu mówimy o liftingu.
Oznacza to,
że nie zdecydowaliśmy się na znaczące zmiany,
a wykorzystaliśmy to,
co w naszym logotypie jest najlepsze.
Bumerangi zyskały bardzo nowoczesną,
przestrzenną formę,
a zastosowana w nazwie DIALOG czcionka jest oszczędna i odpowiada nowym trendom w identyfikacji wizualnej.
Niewielkiej modyfikacji uległ też kod kolorystyczny znaku – dodaje.
Nowy wizerunek DIALOGu to nie tylko odświeżone logo.
Spółka wdrożyła oryginalne ikony produktowe,
przygotowała także spójną kreację materiałów BTL.
Nowa szata graficzna,
która obejmie wszystkie materiały korporacyjne i reklamowe,
będzie odzwierciedlała najważniejsze wartości firmy: dostępność,
dopasowanie do potrzeb klientów i nowoczesność.
– Zmiana logo i wizerunku ma dla naszej firmy istotne znaczenie.
To pretekst do dalszych działań budujących relacje pomiędzy marką a klientem.
Nowy branding traktujemy jako jeden z kluczowych elementów sukcesu w biznesie – mówi Robert Banasiak,
wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG.
– DIALOG się zmienia,
więc warto zapoznać się z jego ofertą.
Odmładzamy się,
podkreślamy atrakcyjność i nowoczesność,
uwypuklamy pełen asortyment produktów,
jednocześnie zachowując wizerunek instytucji przyjaznej i bliskiej klientom – dodaje.
DIALOG zakłada,
że wdrażanie nowych standardów zakończy się w I kwartale 2011 r.
źródło: Dialog
@@@zbvt@@@
|