News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
DIALOG odświeża wizerunek i zmienia logo


DIALOG porządkuje i odświeża swój wizerunek. Jednym z elementów wdrażanej strategii komunikacji jest nowy system identyfikacji wizualnej i lifting logotypu. Spółka nie rezygnuje natomiast ze swoich dominujących barw – koloru pomarańczowego i granatu.

@@@reklama@@@

– Prace nad odświeżeniem naszego systemu identyfikacji wizualnej i logotypu miały charakter ewolucyjny – podkreśla Ewa Hełpa, kierownik Działu Komunikacji Marketingowej Telefonii DIALOG. – W przypadku logo DIALOGu mówimy o liftingu. Oznacza to, że nie zdecydowaliśmy się na znaczące zmiany, a wykorzystaliśmy to, co w naszym logotypie jest najlepsze. Bumerangi zyskały bardzo nowoczesną, przestrzenną formę, a zastosowana w nazwie DIALOG czcionka jest oszczędna i odpowiada nowym trendom w identyfikacji wizualnej. Niewielkiej modyfikacji uległ też kod kolorystyczny znaku – dodaje.

Nowy wizerunek DIALOGu to nie tylko odświeżone logo. Spółka wdrożyła oryginalne ikony produktowe, przygotowała także spójną kreację materiałów BTL. Nowa szata graficzna, która obejmie wszystkie materiały korporacyjne i reklamowe, będzie odzwierciedlała najważniejsze wartości firmy: dostępność, dopasowanie do potrzeb klientów i nowoczesność.

– Zmiana logo i wizerunku ma dla naszej firmy istotne znaczenie. To pretekst do dalszych działań budujących relacje pomiędzy marką a klientem. Nowy branding traktujemy jako jeden z kluczowych elementów sukcesu w biznesie – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG. – DIALOG się zmienia, więc warto zapoznać się z jego ofertą. Odmładzamy się, podkreślamy atrakcyjność i nowoczesność, uwypuklamy pełen asortyment produktów, jednocześnie zachowując wizerunek instytucji przyjaznej i bliskiej klientom – dodaje.

DIALOG zakłada, że wdrażanie nowych standardów zakończy się w I kwartale 2011 r.

źródło: Dialog

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112