UPC Polska otrzymało nagrodę Kryształowego Godła przyznawanego w ramach jednego z największych badań konsumenckich w Europie - European Trusted Brands.
Marki godne zaufania wybrało ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów.
UPC nagrodzone zostało przez samych konsumentów,
którzy przyznali firmie najwyższe noty w kategoriach: Jakość,
Stosunek wartości do ceny,
Silny Wizerunek oraz Zrozumienie potrzeb Klienta.
@@@reklama@@@
Przyznanie UPC Polska nagrody Kryształowego Godła stanowi potwierdzenie doskonałej reputacji firmy oraz pozycji lidera i innowatora wśród spółek oferujących usługi cyfrowe.
Nominując UPC Polska do tego wyróżnienia,
ankietowani podkreślali dbałość firmy o najwyższą jakość usług oraz zrozumienie potrzeb klientów.
W opinii uczestników badania European Trusted Brands,
UPC Polska przewyższa konkurencję również pod względem doskonałej relacji między jakością oferty a jej ceną.
W efekcie zaufania,
którym darzą spółkę konsumenci,
każdego roku UPC Polska notuje wzrost liczby lojalnych klientów.
Nagroda Kryształowego Godła pokazuje,
że platforma wartościowej domowej rozrywki budowana w oparciu o interaktywną telewizję cyfrową,
superszybki internet i unikatowe taryfy telefoniczne,
stała się podstawą zaufania klientów i elementem wyróżniającym ofertę UPC na polskim rynku.
European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich,
przeprowadzanych w Europie.
W jego dwunastej edycji,
obejmującej aż 15 krajów,
Europejczycy wskazali marki,
którym ufają najbardziej.
W Polsce wyniki badania European Trusted Brands stanowią podstawę do przyznania nagród - Złotego i Kryształowego Godła.
Nagrodę,
którą otrzymało UPC Polska,
otrzymują marki najwyżej ocenione w pięciu kryteriach: jakość,
stosunek wartości do ceny,
zrozumienie potrzeb klienta,
wizerunek,
społeczna odpowiedzialność.
źródło: UPC Polska
@@@zbvt@@@
|