News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Frost & Sullivan: Google szturmuje rynek ujednoliconej komunikacji i pracy grupowej


Firma Google znana jest z agresywnej strategii ekspansji i zdobywania pozycji lidera na nowych rynkach. Ostatnia fala przejęć dotycząca innowacyjnych firm działających w obszarze komunikacji i pracy grupowej (Unified Communications and Collaboration – UCC), takich jak Android, 2Web Technologies, Marratech, GrandCentral, Gizmo5 oraz opracowane i wprowadzone na rynek produkty, wskazują, że sektor UCC to jeden z kierunków rozwoju firmy Google. Choć gigant dopiero wchodzi na ten rynek, to proaktywne podejście, znaczny kapitał i silne zaplecze personalne, mogą umożliwić Google uzyskanie pozycji jednego z głownych graczy na rynku UCC w najbliższych latach, zauważa globalna firma doradcza, Frost & Sullivan.

@@@reklama@@@

“Chociaż Google nie ogłosiło dotąd oficjalnie swojej strategii” – stwierdza Dorota Oviedo, starszy analityk z warszawskiego odddziału Frost & Sullivan – "jest oczywiste, że dodając nowe aplikacje UCC do swojego portfolio oraz kładąc nacisk na ich integrację, spółka praktycznie staje się jednym z graczy na rynku UCC. W ostatnich latach kultura innowacyjności Google, liczne przejęcia oraz otwarta polityka względem zewnętrznych firm programistycznych, zaowocowały wprowadzeniem licznych produktów w przestrzeni UCC, które obok Google Apps obejmowały usługę VoIP (Google Voice), multimedialny portal społecznościowy (Google Buzz), usługi mobilne (Android) oraz ostatnio wstrzymany projekt sieciowej platformy współpracy (Google Wave).”

Dostępne obecnie funkcjonalności nie wystarczą, aby uczynić z usług Google pakiet UCC na tyle kompletny, aby był atrakcyjny dla większości dużych przedsiębiorstw, choć spółka już teraz oferuje wiele narzędzi UCC do komunikacji w czasie rzeczywistym i nierzeczywistym jako zintegrowany zbiór aplikacji. W połączeniu z korzystną ceną, elastycznością oraz łatwością obsługi, narzędzia te mogą być niezwykle atrakcyjne dla biznesu, zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). Integracja pozostałych, mniej kluczowych aplikacji konsumenckich, z biznesowymi przyczyni się do dalszego udoskonalenia oferowanych usług oraz powiększenia bazy klientów korporacyjnych.

"Do niedawna firma Google nie była postrzegana przez dostawców rozwiązań z zakresu komunikacji i pracy grupowej jako poważny konkurent” – dodaje Iwona Petruczynik, analityk Frost & Sullivan. "Dostawcy UCC zazwyczaj argumentują, że usługi Google, oparte na aplikacjach konsumenckich, nie są dostosowane do świata korporacyjnego i nie stanowią pełnego pakietu UCC. Niemniej, powinni również brać pod uwagę kierunek, w którym zmierza Google oraz dynamikę rozwoju produktów firmy."

Google Apps Marketplace, uruchomiony w marcu 2010 roku sklep wirtualny z aplikacjami zewnętrznych dostawców w różnych kategoriach biznesowych, szybko się rozrasta i przyczynia do upowszechnienia Google Apps poprzez nowe, zintegrowane programy użytkowe. Oferuje on poszerzenie funkcjonalności oraz dostosowywanie ich do potrzeb specyficznych grup użytkowników. Integracja tego rodzaju umożliwia dalsze zwiększanie produktywności, jako że wykorzystywane są dane Google Apps w rodzaju kontaktów, kalendarza dostępności oraz dokumentów, w wielu różnych aplikacjach.

Co więcej, pod koniec 2010 roku Google ma uruchomić korporacyjną wersję swojej usługi Google Voice. Google Apps, uzupełnione o Google Voice oraz kilka innych rozwiązań konsumenckich, stworzą niezwykle korzystny cenowo pakiet UCC dla firm. Pod koniec tego roku, Google Apps dysponować będzie ponad 90 różnymi aplikacjami, w rodzaju Picasa oraz Google Reader, oferując mnóstwo nowych możliwości.

Dostawcy UCC powinni bacznie obserwować firmę Google oraz jej rozwijający się pakiet usług UCC. Wprowadzając nieustannie innowacyjne rozwiązania oraz integrując wszystkie swoje aplikacje i usługi w jednym funkcjonalnym, ale także korzystnym finansowo i wspierającym produktywność pakiecie, firma już teraz zdobyła sobie pozycję silnego i dynamicznego uczestnika rynku UCC.

źródło: Frost & Sullivan

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112