News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Home.pl - hosting dla profesjonalistów


Dedykowany zespół w Biurze Obsługi Klienta dostępny przez całą dobę, zarządzanie wieloma domenami z poziomu jednego konta użytkownika oraz przypisywanie dowolnej ilości domen do stworzonych kont – to tylko niektóre ze zmian w ofercie hostingu wprowadzonych przez home.pl.

Klienci korzystający z Linii Serwerów Profesjonalnych to najczęściej firmy, które na serwerach home.pl instalują strategiczne dla ich biznesu usługi: pocztę e-mail, usługi e-commerce oraz rozbudowane strony WWW. W przypadku średnich i dużych przedsiębiorstw możliwość błyskawicznego kontaktu z usługodawcą jest jednym z kluczowych kryteriów wyboru oferty hostingowej.

Dla tej właśnie grupy home.pl stworzył zespół wysoko wykwalifikowanych konsultantów, którzy będą dostępni pod specjalnym numerem infolinii. Porady będzie można także zasięgnąć kontaktując się e-mailowo lub korzystając z kanału czat. Dzięki temu home.pl będzie mógł zagwarantować natychmiastową reakcję na zgłoszenia swoich klientów.

„Prosty hosting oferuje obecnie wiele firm, można zaobserwować także ogromną rozpiętość cenową usług, z darmowym hostingiem włącznie. Jednak wielu klientów szybko przekonuje się, że oprócz serwera i łącza internetowego dobry dostawca musi gwarantować odpowiednią jakość obsługi. O ile w przypadku prywatnej strony WWW brak kontaktu z administratorem może powodować jedynie frustrację, o tyle w przypadku firmy, która na serwerze przechowuje ważne pliki lub pocztę, brak takiego wsparcia oznacza wymierne straty finansowe” – komentuje Jan Zaborowski, kierownik produktu z firmy home.pl.
MultiPoczta, łatwiejsze zarządzanie większą ilością domen

Nowością w Linii Profesjonalnej jest możliwość tworzenia w każdej domenie odrębnych skrzynek pocztowych o tej samej nazwie. Oznacza to, że użytkownik posiadający serwer należący do Linii Profesjonalnej, na którym umieszczone są dwa różne serwisy (przykładowo serwis1.pl i serwis2.pl), ma możliwość stworzenia dla nich dwóch skrzynek pocztowych o tej samej nazwie (np. kontakt@serwis1.pl i kontakt@serwis2.pl). Dzięki temu rozwiązaniu adresy skrzynek pocztowych będą miały proste nazwy, a wiadomości wysyłane na te adresy będą trafiały do osobnych skrzynek.

Wydajność i niezawodność techniczną usług świadczonych w ramach Linii Profesjonalnej gwarantują serwery HP Proliant, aktualnie najszybsze i najwydajniejsze rozwiązania dostępne na rynku. Ponadto, klienci mają do dyspozycji unikatowy system zdublowanej kopii zapasowej. Backup jest realizowany w czasie rzeczywistym pomiędzy niezależnymi centrami danych zlokalizowanymi w dwóch miejscach w Polsce.

Zmiany w ofercie hostingu obejmują również zaawansowaną wirtualizację, pozwalającej na pełną separację usług w ramach platformy (zasobów serwera, przestrzeni dyskowej, danych Klienta) oraz nowy system monitorujący, badający funkcjonowanie serwerów i usług, oraz pozwalający na prognozowanie heurystyczne i wczesne zapobieganie sytuacjom kryzysowym.

„Zmiany, które wprowadziliśmy wynikają wprost z potencjału, który posiadamy jako największy dostawca usług hostingowych w Polsce. Firmy, które ograniczają się do zaoferowania przestrzeni dyskowej po jak najniższej cenie, nie są w stanie spełnić takich oczekiwań Klientów jak całodobowy support w języku polskim czy odpowiednio wysoki poziom bezpieczeństwa” – deklaruje Jan Zaborowski.

źródło: home.pl

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112