Dedykowany zespół w Biurze Obsługi Klienta dostępny przez całą dobę,
zarządzanie wieloma domenami z poziomu jednego konta użytkownika oraz przypisywanie dowolnej ilości domen do stworzonych kont – to tylko niektóre ze zmian w ofercie hostingu wprowadzonych przez home.pl.
Klienci korzystający z Linii Serwerów Profesjonalnych to najczęściej firmy,
które na serwerach home.pl instalują strategiczne dla ich biznesu usługi: pocztę e-mail,
usługi e-commerce oraz rozbudowane strony WWW.
W przypadku średnich i dużych przedsiębiorstw możliwość błyskawicznego kontaktu z usługodawcą jest jednym z kluczowych kryteriów wyboru oferty hostingowej.
Dla tej właśnie grupy home.pl stworzył zespół wysoko wykwalifikowanych konsultantów,
którzy będą dostępni pod specjalnym numerem infolinii.
Porady będzie można także zasięgnąć kontaktując się e-mailowo lub korzystając z kanału czat.
Dzięki temu home.pl będzie mógł zagwarantować natychmiastową reakcję na zgłoszenia swoich klientów.
„Prosty hosting oferuje obecnie wiele firm,
można zaobserwować także ogromną rozpiętość cenową usług,
z darmowym hostingiem włącznie.
Jednak wielu klientów szybko przekonuje się,
że oprócz serwera i łącza internetowego dobry dostawca musi gwarantować odpowiednią jakość obsługi.
O ile w przypadku prywatnej strony WWW brak kontaktu z administratorem może powodować jedynie frustrację,
o tyle w przypadku firmy,
która na serwerze przechowuje ważne pliki lub pocztę,
brak takiego wsparcia oznacza wymierne straty finansowe” – komentuje Jan Zaborowski,
kierownik produktu z firmy home.pl.
MultiPoczta,
łatwiejsze zarządzanie większą ilością domen
Nowością w Linii Profesjonalnej jest możliwość tworzenia w każdej domenie odrębnych skrzynek pocztowych o tej samej nazwie.
Oznacza to,
że użytkownik posiadający serwer należący do Linii Profesjonalnej,
na którym umieszczone są dwa różne serwisy (przykładowo serwis1.pl i serwis2.pl),
ma możliwość stworzenia dla nich dwóch skrzynek pocztowych o tej samej nazwie (np.
kontakt@serwis1.pl i kontakt@serwis2.pl).
Dzięki temu rozwiązaniu adresy skrzynek pocztowych będą miały proste nazwy,
a wiadomości wysyłane na te adresy będą trafiały do osobnych skrzynek.
Wydajność i niezawodność techniczną usług świadczonych w ramach Linii Profesjonalnej gwarantują serwery HP Proliant,
aktualnie najszybsze i najwydajniejsze rozwiązania dostępne na rynku.
Ponadto,
klienci mają do dyspozycji unikatowy system zdublowanej kopii zapasowej.
Backup jest realizowany w czasie rzeczywistym pomiędzy niezależnymi centrami danych zlokalizowanymi w dwóch miejscach w Polsce.
Zmiany w ofercie hostingu obejmują również zaawansowaną wirtualizację,
pozwalającej na pełną separację usług w ramach platformy (zasobów serwera,
przestrzeni dyskowej,
danych Klienta) oraz nowy system monitorujący,
badający funkcjonowanie serwerów i usług,
oraz pozwalający na prognozowanie heurystyczne i wczesne zapobieganie sytuacjom kryzysowym.
„Zmiany,
które wprowadziliśmy wynikają wprost z potencjału,
który posiadamy jako największy dostawca usług hostingowych w Polsce.
Firmy,
które ograniczają się do zaoferowania przestrzeni dyskowej po jak najniższej cenie,
nie są w stanie spełnić takich oczekiwań Klientów jak całodobowy support w języku polskim czy odpowiednio wysoki poziom bezpieczeństwa” – deklaruje Jan Zaborowski.
źródło: home.pl
@@@zbvt@@@
|