News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
emporia Telecom prezentuje kącik empatii na kongresie GSMA Mobile World Congress 2011 w Barcelonie

emporia Telecom opracowuje telefony komórkowe nie tylko dla klientów, ale — co istotne — razem z nimi. Ta austriacka firma, specjalizująca się w łatwych w obsłudze telefonach komórkowych, przywiązuje ogromną wagę do zrozumienia potrzeb różnych grup użytkowników. Jest to jeden z głównych motywów ekspozycji firmy na stoisku na kongresie GSMA w Barcelonie. W kąciku empatii goście mogą przekonać się, jak wraz z wiekiem zmieniają się ludzkie zmysły.

@@@reklama@@@

emporia Telecom, firma specjalizująca się w produkcji telefonów komórkowych dla seniorów, współpracuje z Ianem Hoskingiem, ekspertem z renomowanego Uniwersytetu w Cambridge. Wyznaje on zasadę „więcej niż tylko duże klawisze”, co oznacza, że opracowywanie telefonów dla seniorów nie powinno ograniczać się do projektowania dużej klawiatury, ale należy w nim uwzględniać także zmiany biologiczne oraz inne potrzeby i życzenia osób starszych.

W ramach koncepcji Inclusive Design (projektowanie uwzględniające) można opracowywać produkty łatwe i przyjemne w obsłudze dla osób w każdym wieku.

Proste, atrakcyjne i funkcjonalne
„Staramy się opracowywać produkty na tyle proste, by nie wykluczać żadnego potencjalnego użytkownika. Jednocześnie dbamy o atrakcyjny wygląd telefonów, aby uniknąć szufladkowania klientów. W ten właśnie sposób emporia Telecom interpretuje koncepcję Inclusive Design” — wyjaśnia Albert Fellner, założyciel firmy emporia. Okazuje się, że 40- i 50-latkowie mają zupełnie inne oczekiwania wobec telefonów komórkowych niż osoby po sześćdziesiątce i starsze. „Dążymy do zaspokojenia zróżnicowanych wymagań i oczekiwań, oferując różne modele telefonów komórkowych wyposażone w pewne specyficzne funkcje” — podkreśla Fellner. W tym celu należy dobrze poznać i rozumieć sytuację życiową poszczególnych grup użytkowników.

Kącik empatii na stoisku wystawienniczym
W kąciku empatii na stoisku firmy emporia Telecom goście mogą spodziewać się niecodziennych wrażeń. Przy użyciu specjalnego zestawu rękawicy i okularów mają możliwość wczuć się w sytuację potencjalnych użytkowników. Rękawicę i okulary opracowano na Uniwersytecie w Cambridge. Zestaw ten jest uważany za najbardziej interaktywne i sugestywne narzędzie do oceny produktów pod kątem łatwości obsługi. Specjalna rękawica ogranicza swobodę ruchów palców, a okulary osłabiają wzrok. W kąciku empatii można symulować skutki pogorszenia wzroku, słuchu oraz czucia zauważalne podczas korzystania z typowych urządzeń i gadżetów. Można przekonać się na przykład, jak trudno używa się telefonu komórkowego z małymi klawiszami i małym ekranem, nożyczek do paznokci czy otwieracza do butelek.

Na monitorach w kąciku empatii można włączyć efekt szarości i zamazania obrazu, aby zobaczyć, jak nieczytelny bywa drobny druk. Na stanowisku odsłuchowym można przekonać się, jak słyszą 80-latkowie. Oprócz tych praktycznych eksperymentów emporia oferuje gościom wiele interesujących informacji o procesie starzenia się ludzi.

Zmiany sprawności motorycznej i czułości zmysłów
Wiele osób nie wie, że ograniczenia biologiczne dotykają nie tylko osób po sześćdziesiątce. Wzrok i słuch zaczynają się pogarszać już po trzydziestce, a zmysł dotyku zaczyna zawodzić nawet około trzydziestki. „W wyniku naturalnego starzenia ludzie przestają zauważać pewne niuanse. Wskutek tego trudniej jest posługiwać się technicznymi gadżetami, które nie zostały przystosowane pod kątem tych zmian” wyjaśnia Eveline Pupeter-Fellner, dyrektor zarządzająca i współwłaścicielka firmy emporia Telecom.

Dane o zmianach zachodzących w ciele człowieka

Wzrok
U czterdziestolatków oczy stają się bardziej wrażliwe na blask i trudniej jest im przystosować się do jasnego światła. Od pięćdziesiątki znacząco pogarsza się ostrość widzenia oraz elastyczność soczewek. W wieku około 70 lat pogarsza się także zdolność rozróżniania kolorów. Nadal dość dobrze rozpoznaje się kolor czerwony, pomarańczowy i żółty.

Słuch
U mężczyzn słuch zaczyna zawodzić wkrótce po trzydziestce, a u kobiet od ukończenia około 37 lat. Czterdziestokilkulatkom coraz bardziej przeszkadzają hałasy z otoczenia. Co druga osoba w wieku 45–65 lat ma problemy ze słuchem. Około siedemdziesiątki zaczynają występować uszkodzenia słuchu związane z wiekiem, na które cierpi co druga osoba.

Dotyk
Czułość ludzkiej skóry zaczyna słabnąć od około trzydziestki. W całym okresie życia elastyczność kości, mięśni i stawów pogarsza się nawet o 20 procent.

„Zmiany te i ich negatywny wpływ na użytkowników technicznych gadżetów trudno sobie wyobrazić, jeżeli samemu się ich nie doświadczyło” — mówi Eveline Pupetner-Fellner.
„W naszym kąciku empatii zwiedzający mogą sami wszystkiego spróbować i spojrzeć
w — nie tak bardzo odległą — przyszłość”.

Główne grupy docelowe firmy emporia
W Polsce żyje około 5,1 miliona osób w wieku ponad 65 lat. To około 13% całkowitej populacji kraju. Liczba osób starszych w porównaniu z młodszymi pokoleniami nieustannie rośnie. Osoby starsze są i nadal będą ważną grupą docelową. Firma emporia zdała sobie z tego sprawę już dawno. Głównym kryterium grup docelowych firmy emporia nie jest jednak wiek. Trzy najważniejsze grupy typowych użytkowników łączy tak naprawdę co innego — szczególna waga, jaką przywiązują do łatwej obsługi używanych przez siebie urządzeń, w tym telefonów komórkowych.

Pierwsza grupa to niezorientowani technicznie 50–69-latkowie, którzy używają telefonów komórkowych rzadziej niż raz na tydzień. Druga grupa to ludzie po sześćdziesiątce, dla których istotne są kwestie zdrowia i bezpieczeństwa. Ze względu na bezpieczeństwo nie rozstają się nigdy z telefonami komórkowymi. Trzecia grupa to mocno związane z rodziną osoby w wieku 40–49 lat, które używają głównie podstawowych funkcji telefonów komórkowych.

Wiedza ta umożliwia firmie emporia Telecom opracowywanie telefonów komórkowych, które są jak najłatwiejsze w obsłudze, najwygodniejsze i najbardziej przydatne dla wszystkich grup wiekowych.

źródło: emporia

@@@dt@@@

Zestaw do odczuwania (obejmujący rękawicę i okulary) osłabia wzrok i ogranicza swobodę ruchów palców, podobnie jak u osób starszych. W ten sposób można osobiście przekonać się, jak trudne w obsłudze mogą być przedmioty codziennego użytku, na przykład telefony komórkowe.
 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112