Jak informuje Telefonia Dialog,
powódź,
z którą walczą mieszkańcy południowej Polski,
nie wpływa na razie na pracę i stan techniczny sieci DIALOGu.
Pracownicy spółki na bieżąco śledzą sytuację,
by w porę zapobiec wszelkim zagrożeniom.
@@@reklama@@@
Od kilku dni stan wody w Odrze i Wiśle oraz ich dorzeczach gwałtownie podnosi się powodując liczne poważne powodzie,
zalania i podtopienia.
Pracownicy Departamentu Zarządzania Siecią Telefonii DIALOG na bieżąco śledzą sytuację swojej sieci na zagrożonych terenach.
- Mamy świadomość,
jak ważna w takich sytuacjach jest sprawna komunikacja i przekaz informacji – mówi Arkadiusz Miszuk,
prezes zarządu Telefonii DIALOG.
– Dlatego robimy wszystko,
by zapewnić bezawaryjne działanie naszych usług telefonicznych i internetowych w tych trudnych chwilach - dodaje.
- Jak do tej pory nie mieliśmy żadnych sygnałów,
aby wylewające rzeki uszkodziły naszą infrastrukturę.
Nie notujemy żadnych awarii,
usługi telefoniczne,
internetowe i telewizyjne świadczone są bez przerw i jakichkolwiek problemów – mówi Krzysztof Dziedzic,
Pełnomocnik Zarządu ds.
Techniki.
– Jesteśmy jednak przygotowani na różne scenariusze.
Jeśli będzie taka konieczność,
będziemy robili wszystko co tylko możliwe,
by chronić infrastrukturę i jak najszybciej usuwać ewentualne zniszczenia – dodaje.
Obecnie największe zagrożenie dotyczy sieci w Bielsku-Białej,
Cieszynie,
Żywcu i okolicach.
Monitorowana jest także sytuacja na Dolnym Śląsku – m.in.
w rejonie Wrocławia,
Jeleniej Góry,
Wałbrzycha,
Kłodzka i Legnicy.
źródło: Dialog
@@@zbvt@@@
|