7 września 2010 r.
VECTRA,
drugi pod względem liczby abonentów dostawca usług triple play (telewizja,
Internet i telefon) w Polsce,
rozpoczyna implementację platformy webMethods Software AG do usprawnienia procesów związanych z obsługą klientów.
Rozwiązania informatyczne Software AG pozwolą operatorowi na szybką i elastyczną adaptację do zmian zachodzących na rynku.
@@@reklama@@@
Grupa VECTRA to niezwykle dynamicznie rozwijająca się firma.
Liczba jej klientów stale wzrasta w związku z realizowanymi akwizycjami oraz podpisywaniem nowych umów.
Obecnie Grupa obsługuje łącznie ponad 750 tysięcy gospodarstw domowych.
Wdrożenie rozwiązań informatycznych Software AG pozwoli na rozbudowanie wykorzystywanych przez firmę systemów biznesowych związanych m.in.
z obsługą abonentów i sprzedażą usług.
Ponadto pomoże zintegrować systemy informatyczne takie jak system ERP,
obsługa zamówień,
billing oraz zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną.
„Działamy na bardzo konkurencyjnym i dynamicznie rozwijającym się rynku.
Musimy szybko reagować na zmiany od strony biznesowej.
Szczególnie ważne jest,
aby wykorzystywane przez nas systemy były nie tylko funkcjonalne,
ale również elastyczne i skalowalne.
Takie możliwości zapewniają rozwiązania webMethods” –tłumaczy Sławomir Topczewski,
CIO Grupy Vectra.
„Dodatkowym wyzwaniem stojącym przed Departamentem IT jest integracja istniejących w całej Grupie systemów informatycznych.
Zyskamy w ten sposób zwiększenie ich wydajności oraz nowe możliwości.
Do realizacji tych zadań wykorzystamy rownież technologię Software AG”.
W Grupie Vectra zostaną wdrożone rozwiązania webMethods Software AG: platforma integracyjna oraz narzędzia do monitorowania jakości usług.
Realizacja całego projektu odbywać się będzie w kilku etapach,
w pierwszej kolejności dotyczyć będzie systemów związanych z obsługą zamówień oraz billingiem.
W tym zakresie Grupa Vectra skorzysta z usług specjalistów firmy Comarch S.A.
– Partnera Software AG.
źródło: Vectra
@@@zbvt@@@
|