News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
VECTRA usprawni obsługę klientów z wykorzystaniem narzędzi integracyjnych webMethods Software AG


7 września 2010 r. VECTRA, drugi pod względem liczby abonentów dostawca usług triple play (telewizja, Internet i telefon) w Polsce, rozpoczyna implementację platformy webMethods Software AG do usprawnienia procesów związanych z obsługą klientów. Rozwiązania informatyczne Software AG pozwolą operatorowi na szybką i elastyczną adaptację do zmian zachodzących na rynku.

@@@reklama@@@

Grupa VECTRA to niezwykle dynamicznie rozwijająca się firma. Liczba jej klientów stale wzrasta w związku z realizowanymi akwizycjami oraz podpisywaniem nowych umów. Obecnie Grupa obsługuje łącznie ponad 750 tysięcy gospodarstw domowych. Wdrożenie rozwiązań informatycznych Software AG pozwoli na rozbudowanie wykorzystywanych przez firmę systemów biznesowych związanych m.in. z obsługą abonentów i sprzedażą usług. Ponadto pomoże zintegrować systemy informatyczne takie jak system ERP, obsługa zamówień, billing oraz zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną.

„Działamy na bardzo konkurencyjnym i dynamicznie rozwijającym się rynku. Musimy szybko reagować na zmiany od strony biznesowej. Szczególnie ważne jest, aby wykorzystywane przez nas systemy były nie tylko funkcjonalne, ale również elastyczne i skalowalne. Takie możliwości zapewniają rozwiązania webMethods” –tłumaczy Sławomir Topczewski, CIO Grupy Vectra. „Dodatkowym wyzwaniem stojącym przed Departamentem IT jest integracja istniejących w całej Grupie systemów informatycznych. Zyskamy w ten sposób zwiększenie ich wydajności oraz nowe możliwości. Do realizacji tych zadań wykorzystamy rownież technologię Software AG”.

W Grupie Vectra zostaną wdrożone rozwiązania webMethods Software AG: platforma integracyjna oraz narzędzia do monitorowania jakości usług. Realizacja całego projektu odbywać się będzie w kilku etapach, w pierwszej kolejności dotyczyć będzie systemów związanych z obsługą zamówień oraz billingiem. W tym zakresie Grupa Vectra skorzysta z usług specjalistów firmy Comarch S.A. – Partnera Software AG.

źródło: Vectra

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112