Na targach CeBIT telefon komórkowy emporiaELEGANCE został wyróżniony prestiżową nagrodą iF Gold Award.
Ta międzynarodowa nagroda jest przyznawana za jakość wzornictwa,
innowacyjność,
funkcjonalność,
ergonomię i inne cechy produktu.
@@@reklama@@@
Nagrodzony telefon marki emporia jest prosty,
lecz elegancki i łączy w sobie intuicyjną obsługę z wyglądem dostosowanym do gustów różnych pokoleń.
Podczas targów CeBIT zainteresowani goście mogą przetestować emporiaELEGANCE w tak zwanym „kąciku empatii”.
Znajdują się w nim różne narzędzia prezentujące zmiany,
jakim podlegają ludzkie zmysły z wiekiem.
Można się tu przekonać,
jak pogorszenie wzroku,
słuchu i czucia wpływa na korzystanie z urządzeń technicznych i codziennych przedmiotów.
Kącik empatii stanowi element specjalnej wystawy uniwersalnego wzornictwa (Universal Design) w hali 19,
na stoisku C32.
Łatwe w obsłudze produkty firmy emporia Telecom nieustannie zyskują światowy rozgłos.
Po zeszłorocznej nagrodzie iF za wzornictwo produktu tegoroczna iF Gold Award stanowi kolejny etap sukcesów emporiaELEGANCE — atrakcyjnie zaprojektowanego telefonu,
który został opracowany z myślą o potrzebach osób starszych.
O upragnioną nagrodę współzawodniczyło łącznie 1121 uczestników z 43 krajów,
prezentujących 2756 produktów.
Nagroda iF już od 56 lat stanowi symbol doskonałego wzornictwa i gwarancję wyjątkowej jakości produktów.
Nagrodzone produkty są drobiazgowo badane i wybierane na podstawie szeroko zakrojonej ankiety.
Wyboru dokonuje jury gromadzące czołówkę międzynarodowych projektantów.
„Dzisiaj zyskaliśmy kolejny dowód na to,
że nasze produkty należą do międzynarodowej elity,
a nasze podejście uznają niezależni eksperci” — powiedziała zachwycona Karin Schaumberger,
główna dyrektor ds.
marketingu firmy emporia Telecom.
Zgadza się z nią projektant produktu,
Marcus Anlauff: „Spośród ponad 2000 zgłoszonych produktów emporiaELEGANCE trafiła do pierwszej pięćdziesiątki.
To wspaniałe wyróżnienie dla naszego wzornictwa,
które łączy pokolenia”.
Specjaliści i klienci przyznają firmie emporia nagrodę Universal Design Award 2011
Niedawno telefon emporiaELEGANCE otrzymał nagrody za wzornictwo „Universal Design Award 2011” i „Universal Design Consumer Favourite 2011”.
Trofea te w szczególny sposób podkreślają zalety rozwiązań dla kilku pokoleń.
Zdobywcy nagrody „Universal Design” muszą spełnić takie kryteria,
jak szeroka użyteczność,
uniwersalność,
łatwa i intuicyjna obsługa oraz niezawodność.
Wszystkie zgłoszenia są oceniane dwukrotnie: międzynarodowe jury złożone ze specjalistów przyznaje nagrodę Universal Design Award,
a w ramach przekrojowej ankiety na reprezentatywnej próbie zdobywca nagrody Universal Design Consumer Favourite jest wybierany przez 100 konsumentów.
emporiaELEGANCE: imponujący przykład wzornictwa najwyższej jakości
Ten telefon komórkowy wyróżnia się puryzmem wzornictwa i inteligentną koncepcją obsługi.
Ze względu na swój wygląd emporiaELEGANCE jest modelem atrakcyjnym dla niemal wszystkich grup wiekowych,
choć jego funkcje opracowano przede wszystkim z myślą o osobach starszych.
Dzięki indywidualnie regulowanej głośności słuchawki oraz głośników działających z aparatami słuchowymi emporiaELEGANCE oferuje doskonałą jakość dźwięku.
Wysokokontrastowy wyświetlacz i duże przyciski z wyraźnymi punktami nacisku również ułatwiają obsługę i korzystanie z telefonu.
Nagrody te potwierdzają to,
że emporia Telecom rozumie potrzeby swoich użytkowników.
Oprócz dwóch nagród iF telefon emporiaELEGANCE uzyskał już także nagrodę za wzornictwo Badenii-Wirtembergii (Focus Open 2010) i zrobił wrażenie na największym na świecie konkursie technicznym,
zdobywając Plus X Award 2010 w kategoriach „Wzornictwo” i „Wygodna obsługa”.
W Polsce również doceniono ten telefon.
W lutym emporiaELEGANCE otrzymała Wirtualny Telefon w kategorii „Telefon roku 2010 – przyjazny”.
źródło: emporia Telecom
@@@dt@@@
|