2009-11-16
Firma Polycom,
światowy lider rozwiązań telepresence i komunikacji audiowizualnej,
informuje,
że oparte na standardach telefony konferencyjne: Polycom SoundStation IP 6000 oraz SoundStation IP 7000,
posiadające funkcjonalność Polycom HD Voice™,
są kompatybilne z systemami Avaya Aura Communication Manager,
Avaya IP Office oraz Avaya Integral Platform,
globalnego dostawcy aplikacji i usług komunikacyjnych dla biznesu.
@@@reklama@@@
Dwa telefony konferencyjne następnej generacji,
SoundStation® IP 7000 oraz IP 6000 firmy Polycom,
oferują przełomową technologię Polycom HD Voice™ i mają nowy,
elegancki wygląd.
SoundStation IP 7000 to idealna wersja dla biur,
sal konferencyjnych i sal posiedzeń.
Ponadto,
Avaya oferuje urządzenie 1692 IP Speakerphone,
produkowane przez Polycom.
Avaya 1692 IP to wygodny telefon konferencyjny z wbudowanym mikrofonem i głośnikiem,
który zapewnia wiele funkcji Avaya Aura™ i może być używany w małych,
średnich i dużych salach konferencyjnych.
Polycom jest Platynowym członkiem programu Avaya DevConnect – inicjatywy mającej na celu opracowanie i sprzedaż innowacyjnych produktów stron trzecich,
które są kompatybilne z technologią Avaya i stanowią wartość dodaną w sieciach korporacyjnych.
W ramach programu,
Polycom dostarcza swoje produkty do testowania przez Avaya Solution Interoperability i laboratorium testowe.
Zespół inżynierów Avaya opracowuje szczegółowy plan testowania dla każdej zgłoszonej aplikacji i weryfikuje jej zgodność z rozwiązaniami Avaya.
Gwarantuje to bezpieczne wdrożenie produktu w sieciach biznesowych bez konieczności wymiany istniejącej infrastruktury,
przyspiesza wdrożenie nowych aplikacji i ogranicza złożoność sieci oraz koszty implementacji.
“Dzięki testowaniu zgodności produktów takich firm jak Polycom,
która uczestniczy w naszym programie DevConnect,
Avaya promuje w pełni współpracujące ze sobą rozwiązania ułatwiające firmom wykorzystanie nowych możliwości,” powiedział Eric Rossman,
wiceprezes do spraw relacji z deweloperami i współpracy technicznej,
Avaya.
“Przedsiębiorstwa mogą korzystać z systemu ujednoliconej komunikacji zapewniającego pracownikom i klientom dostęp do informacji z każdego miejsca i przy użyciu każdego dostępnego urządzenia.
To z kolei umożliwia im lepsze wykorzystanie własnej sieci wielu dostawców i zaoferowanie większych możliwości odbiorcom końcowym.”
źródło: Polycom
@@@zbvt@@@
|