|
|
Wirtualizacja i cloud computing w polskich firmach |
Polskie przedsiębiorstwa już wdrażają zaawansowane strategie wirtualizacji infrastruktury informatycznej,
natomiast Cloud computing jest w przededniu masowych wdrożeń.
|
Milion hotspotów firmy BT - projekt sieci w Pruszkowie |
Firma BT (British Telecom) poinformowała,
że stworzona przez nią sieć Wi-Fi na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii liczy juz ponad milion hotspotów.
To największa na wyspach sieć,
dostępna w hotelach,
kawiarniach,
centrach dużych miast i lotniskach.
|
Firma Cisco zapewnia bezpieczeństwo bez granic |
Architektura Cisco Secure Borderless Networks pozwala sprostać wyzwaniom pracy zdalnej,
umożliwiając wysoce bezpieczne połączenia w dowolnym miejscu i czasie oraz przy użyciu dowolnego urządzenia.
|
Frost & Sullivan: Polska i Węgry liderami w stosowaniu rozwiązań ujednoliconej komunikacji w Europie Środkowej i Wschodniej |
Telekomunikacja to jeden z naszybciej rozwijających się sektorów w regionie Europy Środkowej i Wschodniej (CEE – Central and Eastern Europe).
To także jedna z branż,
które przyciągnęły największą liczbę bezpośrednich inwestycji zagranicznych.
Dla zapewnienia zachodnioeuropejskich standardów oraz zaspokojenia oczekiwań lokalnych klientów biznesowych,
konieczne jest wprowadzenie usług na światowym poziomie oraz wysokiej jakości produktów telekomunikacyjnych.
|
Telewizja Cyfrowa UPC z nowym Przewodnikiem TV |
Od dziś wszyscy abonenci Telewizji Cyfrowej UPC mogą korzystać z nowego,
bardziej intuicyjnego Przewodnika TV.
Nowa odsłona Przewodnika po programach oferuje szereg usprawnień w stosunku do wcześniejszej wersji,
zapewniając m.in.
prostszą nawigację,
szybsze uruchamianie,
więcej informacji o programach oraz ich łatwiejsze nagrywanie,
a także bardziej atrakcyjny wygląd menu.
Jest to już kolejne udoskonalenie funkcjonalności Telewizji Cyfrowej UPC po wprowadzonej w styczniu br.
Wyszukiwarce TV.
Z badań przeprowadzonych przez UPC wynika,
że Przewodnik TV jest najbardziej popularną funkcjonalnością Telewizji Cyfrowej UPC.
|
W Heyah dobre rzeczy zawsze przychodzą same |
Heyah kontynuuje kampanię reklamową bezpłatnych rozmów w Heyah.
Pod hasłem W Heyah dobre rzeczy zawsze przychodzą same promuje darmowe połączenia po doładowaniu ze wszystkimi w Heyah oraz darmowe rozmowy z wybraną osobą.
|
Internet z Ery z nowym laptopem |
Oferta Internet z laptopem skierowana jest do klientów chcących korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu blueconnect lub Internetu stacjonarnego.
W ramach nowej oferty,
w cenie od 1 złotego brutto,
klient otrzyma laptop Samsung R530 wraz z modemem USB lub routerem WLAN.
|
Taniej o połowę za przejście do Ery |
Klienci,
którzy od 18 marca br.
przeniosą swój numer do sieci Era,
otrzymają na sześć miesięcy abonament z 50 proc.
zniżką (z 55 zł z VAT na 27,50 zł z VAT),
w taryfie Nowa Era Jedyna.
W ramach promocyjnego abonamentu,
nowi klienci skorzystają też z innych udogodnień taryfy,
m.in.,
180 minut na rozmowy oraz pakietu 50 MB do swobodnego korzystania,
np.
z nawigacji w telefonie.
|
Nowoczesna firma: VoIP zamiast telefonu tradycyjnego? |
Telefonia internetowa jest idealnym rozwiązaniem zarówno dla użytkowników domowych,
jak i dla firm.
Szczególnie tych,
w których wykonuje się bardzo dużo połączeń międzynarodowych lub gdy telefon jest podstawowym narzędziem pracy.
Zanim jednak firma zdecyduje się na zastąpienie tradycyjnego telefonu stacjonarnego telefonią VoIP,
musi rozważyć wszystkie za i przeciw.
|
'Szybko, szybciej… Flashnet' - nowa ogólnopolska kampania reklamowa Vectry |
1 marca br.
ruszyła nowa kampania reklamowo wizerunkowa Vectry,
wykorzystująca ogólnopolskie stacje telewizyjne,
internet i działania BTL.
W Warszawie,
gdzie Vectra od jesieni 2009 buduje swoją pozycję,
kampania obejmie dodatkowo outdoor i lokalne stacje radiowe.
Hasło kampanii „Szybko,
szybciej… Flashnet” odnosi się do nowej prędkość Internetu,
który teraz w Vectrze przyśpiesza do 64 Mb/s.
|
|