|
|
Telefony z nawigacją w Heyah |
Pod hasłem "Telefony z nawigacją w Heyah" ruszyła nowa kampania reklamowa Heyah Mix.
Heyah promuje telefon Nokia 5230 z GPS i darmowymi mapami Ovi przygotowanymi przez Nokię.
|
Telepresence wspiera Niemiecką Federację Piłki Nożnej |
Usługa Deutschland TelePresence w siedzibie Niemieckiej Federacji Piłki Nożnej ― współpraca wideo na żywo między RPA a Niemcami.
Firmy Deutsche Telekom i Cisco Systems zapewniają Niemieckiej Federacji Piłki Nożnej (Deutscher Fußball-Bund ― DFB) najwyższą jakość współpracy wideo.
Usługa wideokonferencji wdrożona w RPA to pierwsze międzynarodowe wdrożenie usługi Deutschland TelePresence.
|
Orange reklamuje się ekologicznie |
W czerwcu br.
ruszyła kampania Orange reklamująca domowy Internet.
Jest ona realizowana na ekoplakacie – nowym,
ekologicznym podłożu do druku oferowanym przez Cityboard Media.
Z tej okazji na początku czerwca odbyło się w Warszawie spotkanie przedstawicieli Orange,
Cityboard Media i mediów połączone z prezentacją ekoplakatu.
|
Era, Tak Tak i Heyah wprowadzają nowe ceny w roamingu |
Polska Telefonia Cyfrowa,
operator sieci Era i Heyah obniża ceny roamingu w Unii Europejskiej.
|
UPC Polska wykorzystuje energię odnawialną w celu ograniczenia emisji CO2 |
UPC Polska w trosce o środowisko naturalne rozpoczęło instalacje paneli słonecznych w wybranych biurach UPC,
w celu obniżenia emisji CO2.
|
Alcatel-Lucent oferuje pierwsze komercyjne rozwiązanie 100G z jedną nośną wykorzystujące technologię detekcji koherentnej nowej generacji |
Firma Alcatel-Lucent,
realizując strategię ciągłych innowacji w dziedzinie sieci optycznych,
zaprezentowała pierwsze komercyjne rozwiązanie umożliwiające transmisję 100 gigabitów danych na sekundę (100G) na jednej długości fali,
dzięki nowatorskiemu wykorzystaniu technologii detekcji koherentnej nowej generacji.
W ten sposób Alcatel-Lucent wprowadza rynek w nową erę komercyjnych rozwiązań 100G opartych na tej technologii.
|
MegaPrzyspieszenie internetu w Netii |
Szybki dostęp do internetu 20 Mbit/s dla klientów indywidualnych i firm już od 59 zł miesięcznie oraz nowy plan telefoniczny dla dzwoniących zagranicę – to elementy nowej oferty Netii.
Przyspieszenie w najnowszej kampanii reklamowej zaprezentuje Tomasz Kot,
Twarz Netii,
wcielając się m.in.
w rolę stomatologa.
|
Netia gratuluje sukcesu drużynie Magmy |
Skonstruowany przez polskich studentów łazik marsjański Magma stanął na podium prestiżowych międzynarodowych zawodów University Rover Challenge.
Ekipa,
której głównym sponsorem jest Netia,
zajęła wysokie,
trzecie miejsce.
|
Mundial w HD dla wszystkich klientów telewizji satelitarnej TP bez dodatkowych opłat |
Telekomunikacja Polska udostępni od jutra (10 czerwca br.) wszystkim klientom telewizji satelitarnej TP kanał TVP HD,
który będzie transmitował mecze Mistrzostw Świata w piłce nożnej w jakości High Definition.
Przez najbliższy miesiąc – czyli podczas całego Mundialu - będą go mogli oglądać bez dodatkowych opłat.
Do zestawu programów dostępnych w telewizji satelitarnej TP dołączy także najpopularniejszy w Polsce kanał dziecięcy – Disney Channel.
|
Grupa TP wspiera festiwal Chopin Open |
Już od 11 do 13 czerwca br.
w Warszawie zabrzmi około 120 koncertów międzynarodowego festiwalu Chopin Open,
La Folle Journée – Szalone Dni Muzyki.
To kulminacyjny punkt obchodów Roku Chopinowskiego w Polsce.
Głównymi sponsorami festiwalu są TP i Orange.
|
<< |
...
|
425
|
426
|
427
|
428
|
429
|
430
|
431
|
...
|
>> |
|