|
|
Nowe programy telewizyjne w cyfrowej ofercie Vectry |
Dzięki zmianom w cyfrowym programingu Vectry,
od września abonenci zyskują nowe kanały,
a Vectra umacnia pozycję operatora o najbardziej atrakcyjnej ofercie programowej,
przygotowanej z myślą o wszystkich członkach rodziny.
|
Zestawy słuchawkowe Jabra zapewniają zwrot z inwestycji już w ciągu 2 miesięcy |
GN Netcom,
producent zestawów słuchawkowych pod marką Jabra,
wprowadził kalkulator zwrotu z inwestycji (ROI Calculator) – narzędzie,
które umożliwia firmom poznanie rzeczywistych korzyści finansowych i poziomu wzrostu wydajności po wdrożeniu przewodowych i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych.
Narzędzie działa w trybie online i dostępne jest na stronie www.jabra.com/ROI/pl.
|
Dialog: Testuj internet 1 Gb/s - płać za 1 Mb/s |
DIALOG najszybszy.
Jako jedyny operator w Polsce świadczy usługę szerokopasmowego internetu o prędkości 1Gb/s.
|
AB S.A. autoryzowanym dystrybutorem produktów marki BLOW w Polsce |
BLOW,
producent zaawansowanych samochodowych urządzeń multimedialnych,
poinformował o podpisaniu umowy dystrybucyjnej ze spółką AB S.A.
Umowa obejmuje sprzedaż w Polsce pełnej oferty nawigacji GPS marki BLOW.
|
GTS Central Europe powołuje Michaela Rees’a na Szefa Strategii i Rozwoju Grupy |
GTS Central Europe,
wiodący operator telekomunikacyjny w Europie Środkowowschodniej,
działający w oparciu o własną infrastrukturę teleinformatyczną,
mianował Michaela Rees’a na Wiceprezesa Grupy ds.
Strategii i Rozwoju.
|
Cisco Telepresence Technology Group wprowadza nowe wersje aplikacji wideokonferencyjnej Movi |
Cisco wzmacnia swoje zaangażowanie w działania na rzecz interoperacyjności,
wprowadzając nowe produkty: Tandberg Movi 4 oraz Movi Mac.
Najnowsze wersje oprogramowania Movi,
dostępne w trzecim kwartale 2010 r.,
wyposażone zostały w udoskonalone funkcje,
zwiększając tym samym swoje możliwości interoperacyjne.
|
GTS Central Europe otwiera nowoczesne centrum danych |
GTS Central Europe (GTS),
wiodący operator telekomunikacyjny w Europie Środkowowschodniej,
działający w oparciu o własną infrastrukturę teleinformatyczną,
otworzył w Pradze nowe centrum danych.
|
Sony Ericsson uruchamia ogólnoświatowy program marketingowy w ramach umowy zawartej na lata 2009-2012 pomiędzy Sony Corporation i Ligą Mistrzów UEFA |
Gdy po wczorajszym losowaniu fazy grupowej Ligi Mistrzów napięcie sięgnęło zenitu,
firma Sony Ericsson ogłosiła,
że korzystając z umowy partnerskiej (pomiędzy Sony Corporation i UEFA) uruchomi ogólnoświatowy program marketingowy.
W jego ramach telefony Sony Ericsson staną się oficjalnymi telefonami komórkowym Ligi Mistrzów UEFA (UEFA Champions League).
|
Era zaprasza do świętowania jej 14 urodzin |
Era od 1 września br.
obniża ceny telefonów z okazji swoich 14 urodzin.
|
Badania Consumer Lab wskazują na zmianę zachowań użytkowników TV |
Telewizja oparta o internet gwałtownie rośnie.
50 procent użytkowników używa jej każdego tygodnia.
Obietnica przychodów pomimo obecnej niechęci użytkowników do płacenia za treści online.
Wydatki użytkowników przesuną się wraz ze wzrostem popytu na treści na żądanie.
Duże zainteresowanie tabletami z ekranem dotykowym.
Próbka reprezentatywna dla ponad 300 milionów konsumentów.
|
|