|
|
Nokia na pierwszym miejscu w rankingu najsilniejszych marek z branży elektronicznej w Polsce |
Firma Nokia zajęła pierwsze miejsce wśród marek z branży elektronicznej i jedenaste miejsce
w klasyfikacji ogólnej w rankingu BrandAsset™ Valuator.
Badanie przeprowadzone przez firmę Young&Rubicam po raz siedemnasty prezentuje najsilniejsze marki i trendy ich rozwoju.
W tegorocznej edycji badania szczególnie docenione zostały marki,
które dobrze poradziły sobie w czasie kryzysu gospodarczego.
|
Wystrzałowy MIX na liczbę doładowań w sieci Era |
3 listopada Era wprowadza „Wystrzałowego MIXa na liczbę doładowań”.
Jest to całkowicie nowa oferta z elastycznym podejściem do terminu zakończenia kontraktu.
|
Era: Samsung Galaxy Tab już w punktach sprzedaży |
Pierwsze egzemplarze długo wyczekiwanego tableta Samsung Galaxy Tab dotarły już do salonów i sklepów sieci Era.
Klienci będą mogli kupić urządzenie od 2 listopada br.
|
Nagroda 'Innowacja roku w dziedzinie łączności szerokopasmowej' dla technologii DSL Phantom Mode Alcatela-Lucenta |
Opracowana przez Alcatela-Lucenta technologia DSL Phantom Mode zdobyła nagrodę jako „Innowacja roku w dziedzinie łączności szerokopasmowej”.
Technologia powstała dzięki badaniom Bell Labs pozwala na pobieranie danych z szybkością 390 Mb/s przy użyciu dwóch par przewodów miedzianych oraz z szybkością 910 Mb/s przy użyciu czterech par.
|
FreecoNet z VoIP-owymi klientami Mediatel SA |
Do FreecoNet dołączyli użytkownicy telefonii internetowej od Mediatel SA,
którzy do tej pory korzystali z oferty „Linia VoIP”.
To już 34 operator VoIP,
którego klienci zostali przeniesieni na platformę FreecoNet.
|
Frost & Sullivan: Zunifikowana komunikacja i praca grupowa stały się częścią życia korporacyjnego |
Zalety narzędzi zunifikowanej komunikacji i pracy grupowej (Unified Communications and Collaboration - UCC) są w polskich i europejskich firmach coraz wyżej cenione: manager wysokiego szczebla (C-level Executive) wykorzystuje ich średnio cztery do pięciu dziennie.
Ze względu na poziom zwrotu z inwestycji (ROI) oraz szacowaną oszczędność kosztów,
firmy planują w ciągu nadchodzących miesięcy zwiększyć swoje budżety przeznaczone na wykorzystanie narzędzi UCC.
|
HTC celebruje innowacje uruchamiając kampanię ‘Here’s an Idea’ (Mamy taki pomysł) |
HTC Corporation,
międzynarodowa korporacja projektująca smartfony,
uruchamia wartą wiele milionów dolarów,
nową kampanię reklamową w regionie EMEA - ‘Here’s an Idea‘ (Mamy taki pomysł),
podkreślającą mnogość innowacyjnych rozwiązań wprowadzonych w ostatnim czasie do swoich nowych telefonów.
Kampania ‘Here’s an Idea‘ kontynuuje sukces kampanii ‘YOU’,
która była prowadzona w 2009 roku i w znaczącym stopniu przyczyniła się do dwukrotnego powiększenia świadomości marki HTC.
|
Lokalizatory BLOW pomogą monitorować samochody |
BLOW,
producent zaawansowanych samochodowych urządzeń multimedialnych,
wprowadził na polski rynek lokalizator BLOW CCTR-700 - urządzenie do lokalizacji pojazdów.
Niewielkie i odporne na warunki atmosferyczne urządzenie wyposażone w odbiornik GPS i moduł komunikacji GSM pozwala w każdej chwili określić pozycję pojazdu.
Umożliwia również powiadomienie wyznaczonych numerów telefonicznych o wykryciu ruchu,
przekroczeniu wyznaczonej strefy lub maksymalnej wyznaczonej prędkości.
Funkcje te doskonale nadają się do wykorzystania w formie alarmów o potencjalnej kradzieży.
|
RIM przedstawia smartfon BlackBerry Bold 9780 |
Firma Research In Motion przedstawiła smartfon BlackBerry Bold 9780.
|
Halloween nadchodzi! Przestrasz swoich znajomych |
Czy masz mocne nerwy? Jeśli nie to lepiej nie czytaj dalej.
Jeśli tak - sprawdź mrożącą krew w żyłach stronę www.ivona.com/halloween.
|
|